کانال و خورهای محدوده شهرداری منطقه چهار بندرعباس پاکسازی شد



شهردار منطقه چهار بندرعباس از استفاده‌ی تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان برای جلوگیری از بروز بحران احتمالی در مورد فعالیت سامانه بارشی در بندرعباس، خبر داد.

  

          

«علی پاسلارزاده» در این مورد گفت: از زمان اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیلاب، فعالیت های خدمات شهری منطقه در زمینه لایروبی و پاکسازی کانال ها و خورها افزایش یافت.

پاسلارزاده گفت: کانال هایی که مسیر عبور آب آنها نیاز به بازگشایی داشت، شناسایی و رفع شد. همچنین لایروبی و پاکسازی کانال ها و خورها صورت گرفت.
وی افزود: با وجود اینکه روزانه کانال ها، خورها و معابر پاکسازی می شود، این اقدامات برای جلوگیری از بروز بحران احتمالی افزایش یافته و روند کار با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

شهردار منطقه چهار بندرعباس در ادامه گفت: با احتمال شدت بارش ها، جهت اطلاع شهروندان بنرهایی در سطح محدوده نصب شده است تا منازلی که در مسیر سیلاب هستند آمادگی لازم جهت تخلیه از مسیر سیلاب را داشته باشند که به همین منظور تمهیدات ویژه جهت خدمات رسانی به آنها در نظر گرفته شده و در راستای جلوگیری از آسیب های ناشی از وقوع سیل احتمالی، از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود.

وی افزود: شهروندان در صورت بروز مشکل، ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس همکاران را نسبت به مشکل خود آگاه نموده تا نیروهای خدمات رسان به محل اعزام شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها