۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شرق هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی و دریابانی استان در شهرستان میناب در شرق هرمزگان، ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران  انتظامی میناب با اشراف اطلاعاتی از قاچاق مقادیر قابل توجهی گازوئیل قاچاق در یکی از سواحل شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری دریابانی ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

جعفری اظهار داشت: قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن مشک های ماری حامل سوخت از محل متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد. فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مشک های ماری۶۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها