تفاهم نامه همکاری میان انجمن تخصصی آسانسور با سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان امضا شد

افزایش نظارت و ارتقای ایمنی هدف مشترک متولیان ساختمان در هرمزگان



تفاهم نامه همکاری علمی، فنی و اجرایی بین انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان با حضور مدیران این دو‌مجموعه امضا شد.
این تفاهم‌نامه در راستای گسترش روابط علمی، فنی،  اجرایی و رعایت هر چه بیشتر و دقیق تر مباحث و مقررات ملی ساختمان و افزایش سطح کیفیت و ارتباطات بهتر ناظران تاسیساتی مجریان آسانسور و پله برقی فی ما بین «محمدرضا عظیمی سردری»، به نمایندگی از سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان و «اکبر بستانی»، رئیس و نماینده انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی هرمزگان منعقد گردید. اهداف اصلی این تفاهم نامه همکاری آموزشی جهت ارتقا دانش مهندسان و مجریان آسانسور، همچنین تدوین شیوه نامه و آیین نامه اجرایی در جهت بهبود کیفی امور مربوط به آسانسور و پله برقی عنوان شده است.
رئیس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان اظهارداشت: رسالت سازمان نظام مهندسی رعایت مقررات ملی و ارتقای ایمنی و کیفیت ساخت و ساز است و خوشبختانه استان هرمزگان همیشه در بحث رعایت مقررات ملی ساختمان از استان‌های پیشرو بوده و با امضای این تفاهم‌نامه نیز به همت انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی در زمینه ارتقای ایمنی اسانسور شاهد تحول خواهیم بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان به اهمیت بحث آموزش در سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس این شیوه‌نامه، دوره‌های آموزشی برای مهندسان ناظر و طراح عضو سازمان با همكاري انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی هرمزگان برگزار و در پایان دوره، گواهینامه معتبر آموزشی صادر می شود.
«اکبر بستانی»، رئیس انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست با تاکید بر متعهد بودن شرکت‌های تحت مدیریت انجمن آسانسور بر رعایت قوانین اظهار داشت: دغدغه اصلی و مهم همه ما توجه ویژه به کیفیت ساختمان و ایمنی شهروندان است و بخش مهمی از آن نیز به استاندارد مربوط می شود. وی افزود: این عزم در استان و کشور وجود دارد که باید به فعل تبدیل شود، ضمن اینکه این تفاهم‌نامه می‌تواند آغازی برای همکاری‌های بیشتر در آینده در زمینه‌های دیگر باشد.
بستانی در پایان اظهار امیدواری کرد: مهندسان ناظران ساختمان با طی کردن دوره‌های آموزشی تخصصی لازم در بخش آسانسور بتوانند در تعامل با شرکت‌های مجری آسانسور با افزایش نظارت‌ها به نحو شایسته‌ای از خروجی و نتیجه این جلسات، به نفع ایمنی و امنیت شهروندان آینده استفاده 
کنند.
روزنامه صبح ساحل
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها