سازه‌های غیرقانونی در سواحل قشم تخریب شد



سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، سازه‌های غیرقانونی ایجاد شده توسط نهادهای دولتی در مسیر ۱۰ کیلومتری ساحل جنوبی شهر قشم تخریب شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سید محمد قدسی در حاشیه آزادسازی ساحل افزود: امروز بخش ابتدایی عملیات پاکسازی سازه‌های غیرقانونی ایجاد شده اجرا شد که بر اساس آن علاوه بر سازه‌های مربوط به ادارات و نهادهای دولتی، بخشی از سازه‌های مربوط به اشخاص حقیقی نیز تخریب شد.

وی ادامه داد: تخریب این سازه‌های غیرقانونی شامل دیوارهای بتنی، پی سنگی، استخر، سازه‌های مسقف و نیمه ساخته شده بود که با هماهنگی و حضور نهادهای مربوط انجام شد.

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم  تصریح کرد: با آزادسازی سواحل، فضای مناسبی برای تردد مردم با هدف استفاده از منظره زیبای دریا از پارک زیتون شهر قشم تا شهرک آفتاب ۲ در مسیر ساحل جنوبی ایجاد شد.

وی افزود: آزاد سازی حریم قانونی سواحل در  قشم براساس دستور ریاست جمهوری به طور قاطع در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است و این رویه همچنان ادامه می‌یابد.

 

بنا به دستور ریاست محترم جمهوری آزادسازی سواحل در هرمزگان آغاز شده است. مهدی دوستی روز گذشته با حضور میدانی در مناطق ساحلی تصرف شده در بندرعباس گفت: مرحله نخست آزادسازی سواحل و رعایت حریم ۶۰ متری در بخشی از ساحل آغاز و دیواره غیرمجاز احداث شده در این ساحل تخریب شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها