ابراهیمی:

در سخت‌ترین شرایط کم‌چالش‌ترین دوران کارگری را سپری کردیم



هادی ابراهیمی گفت: با تلاش ایثارگرانه همکاران عزیزم و همراهی قاطبه کارگران ،کارفرمایان و تعاونگران استان قادر شدیم  تا حد ممکن تاثیر  شرایط اقتصادی و کرونایی را به حداقل برسانیم و کمترین چالش‌ها را در حوزه کارگری داشته باشیم.

      

به گزارش صبح ساحل،  هادی ابراهیمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: در زندگی هر انسانی روزهای خاصی هست که در آن این فرصت داده میشود تا برای دیگران کار کنی و در زندگی مردم موثر باشی ،این ایام آزمون سختی است که تنها با یاری خداوند و تلاش صادقانه و رفتار بر مبنای اخلاق انسانی میتوان از آن سربلند بیرون آمد.


وی افزود: در مدت ۱۷ سال از  بهمن ۱۳۸۳ که در اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان مشغول به کار شدم و از ۱۵ تیر ۹۸ که فرصت خدمت به مردم شریف هرمزگان به عنوان مدیر کل فراهم گردید همواره تلاش کرده ام برای مردم هرمزگان مفید باشم و اگر نمیتوانم باری از مشکلاتشان کم کنم خود بر آن نیفزایم.


 مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان  بیان‌کرد: شرایط اقتصادی در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ و بیماری فراگیر کرونا شرایط کار را بخصوص در حوزه فعالیت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بسیار سخت نمود به شکلی که در بسیاری از اوقات ترجیح سلامتی همکاران بر فعالیت‌های کاری عرصه های خدمت را محدود و محدودتر میساخت، با این وجود با تلاش ایثارگرانه همکاران عزیزم و همراهی قاطبه کارگران ،کارفرمایان و تعاونگران استان قادر شدیم  تا حد ممکن تاثیر این شرایط را به حداقل برسانیم.



 ابراهیمی تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها در کشور با بحران‌های کارگری مواجه بودند کمترین مشکل را نسبت به سال‌های قبل در حوزه کارگری داشتیم و در ساماندهی تعاونی‌های مسکن مهر و تحویل بیش از ۶ هزار واحد مسکونی به اعضا ،کسب رتبه‌های اول در حوزه‌های امور اجتماعی و روابط کار و کسب بالاترین تعداد تعاونی‌های برتر ملی و توسعه فعالیت‌های کسب و کار‌های خرد و خانگی توسط مردم و حضور گروههای جهادی در کمک به توسعه بازار این مشاغل و ... تمام تلاشمان را به کار گرفتیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها