هشدار پلیس فتا؛

کلاهبرداری از کیشوندان به نام سازمان‌های دولتی/ هیچ نهاد دولتی از طریق شماره‌های شخصی تماس نمی‌گیرد



رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به کلیه کاربران فضای مجازی هشدار داد: هیچ سازمان و نهاد دولتی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شما تماس نمی‌گیرد.
به گزارش صبح ساحل، «سرگرد محسن بابایی»، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: همان گونه که بارها  هشدار داده شده است هیچ سازمان و نهاد رسمی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شما تماس نمی‌گیرد، حتما به پیامک‌هایی که برای شما ارسال می‌شود دقت کنید و به هیچ عنوان از قبول درخواست تلفنی افراد ناشناس مبنی بر انجام هرگونه عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و کد فعال‌سازی نرم افزارهای بانکی به بهانه برنده شدن در مسابقه و یا قرعه کشی‌های رادیویی و تلویزیونی خودداری نمایید.
بابایی افزود: شهروندان عزیز به خاطر داشته باشند کلاهبرداران همواره از غفلت شما و با انجام ترفندهای فریبانه سعی می‌کنند در رده اول اطمینان شما را از واقعی بودن تماس جلب کرده و برای دست یابی به اهداف مجرمانه خود اقدام کنند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش بیان کرد: در صورت دریافت هر گونه تماس های مشکوک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی‌های تلویزیونی و رادیویی، ضمن خودداری از ارائه هر گونه اطلاعات بانکی، سریعا موضوع را به پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir   در بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها