کشف 588کیلوگرم مواد مخدر دپوشده در پارسیان



فرمانده انتظامی استان  هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان"پارسیان" 588 کیلوگرم تریاک دپو شده در یکی از بنادر صیادی کشف شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری"  در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان"پارسیان" در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک محل دپو مواد مخدر را در یکی از بنادر صیادی شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : ماموران روز گذشته با تشکیل تیمی منسجم ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل مقدار 588 کیلوگرم مواد مخدر تریاک دپو شده کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: مواد مخدر مکشوفه به یگان انتظامی انتقال و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق این محموله ادامه دارد.
فرمانده انتظامی هرمزگان خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن اظهارکرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها