برگزاری اولین جلسه مشترک هیات قایقرانی در سال 1401



روابط عمومی هیات قایقرانی استان هرمزگان گفت: اولین جلسه مشترک سال 1401 با حضور سحر رضایی سرپرست، مسوولین کمیته های هیات قایقرانی استان هرمزگان، مسوولین هیات قایقرانی شهرستان ها، خادمی سرپرست، عامری معاون و رضایی ملک مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در روز چهارشنبه مورخ 1401/02/07 در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

     

به گزارش صبح ساحل، ابتدای جلسه سحر رضایی سرپرست هیات قایقرانی در خصوص برنامه های عملیاتی، بررسی چالش ها و رویکرد هیات در سال 1401 و صحبت کردند.

سحر رضایی در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از خادمی سرپرست اداره کل ورزش، دوستی استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی فرمود، خانواده قایقرانی استان نیازمند حمایت های مسوولین استانی بخصوص استاندار محترم، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان همیاری شهرداری بندرعباس، و ... می باشند

در ادامه مسوولین کمیته ها و هیات شهرستان ها در مورد مشکلات عمده خانواده قایقرانی در مورد توسعه قایقرانی در شهرستان ها، احداث دهکده ورزش های آبی ساحلی، تعیین و تکلیف و بهسازی پیست فعلی شهرستان بندرعباس، تامین تجهیزات جدید، استعدادیابی و... که همه مشکلات به زیر ساخت مناسب مربوط می شود گفتگو کردند.

سحر رضایی در ادامه گفت: در سال های اخیر بسیاری از مسوولین رده بالای استانی در خصوص توسعه زیرساخت و احداث دهکده ساحلی قول ها و وعده هایی داده اند که متاسفانه تاکنون اتفاق مثبتی رخ نداده است.

رضایی گفت: خانواده قایقرانی با تمام نا مهربانی ها و وعده های به ثمر ننشسته و کمترین امکانات، با عشق و علاقه بدون چشم داشت مالی و در راستای پیشرفت این ورزش در رشته های مختلف به رسالت اصلی خود یعنی قهرمان پروری و معرفی ورزشکاران، مربیان و داوران مستعد به جامعه ورزش و خانواده قایقرانی کشور جامه عمل پوشانده است، حال نوبت مسوولین محترم است که به وعده های دیرینه خود عمل کنند و با رقم زدن اتفاقات خوب و موثر، راه قهرمانی ها را برای خانواده بزرگ قایقرانی هموارتر کنند

در پایان جلسه خادمی سرپرست محترم اداره کل ورزش و جوانان ضمن تشکر از خانواده قایقرانی در خصوص قهرمانی های اخیر در رده ملی و بین المللی مجدد در خصوص احداث دهکده ساحلی و تامین نیاز هیات قایقرانی قول مساعدت و همکاری دادند همچنین با اهدای احکام جدید به روسای هیات شهرستان ها و مسوولین کمیته ها برای همگی آرزوی موفقیت کردند.


شایان گفتن است خانواده قایقرانی از تمامی اصحاب رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری خواهشمند است در راستای مطالبه گری این خانواده مدال آور و قهرمان پرور در راستای رسیدگی به مشکلات مارا یاری نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها