کارت‌های سوخت المثنی تا دو ماه آینده تحویل داده می‌شوند



معاون وزیر نفت، یکی از دلایل تاخیر صدور کارت سوخت المثنی، نداشتن اطلاعات کارت سوخت اشخاص و تراکنش‌ها پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت و گفت: ظرف یک تا دو ماه آینده کارت‌های سوخت تاخیری المثنی، صادر شده و به دست صاحبان آن‎‌ها می‌رسد.

به گزارش صبح ساحل، «جلیل سالاری»، معاون وزیر نفت گفت: یکی از دلایل تاخیر صدور کارت سوخت المثنی، نداشتن اطلاعات کارت سوخت اشخاص و تراکنش‌ها پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت بود؛ در بخش حمل و نقل عمومی چالشی نبود، اما در حوزه خودر‌های شخصی، موجودی سوخت کارت‌ها وجود نداشت تا بتوان آن را به کارت‌های جدید المثنی انتقال داد که این مشکل برطرف شده است.

او می‌گوید: هم اکنون فرآیند شخصی سازی فعال شده و اطلاعات اشخاص و تراکنش‌های کارت‌های سوخت گرفته شده است. افراد زیادی در صف نوبت دریافت کارت سوخت المثنی هستند و روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار کارت سوخت المثنی صادر می‌شود که ظرف یک تا دو ماه آینده به دست صاحبان آن‌ها خواهد رسید.

«کرامت ویس کرمی»، مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و معاون اجرایی فعلی مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اواخر فروردین امسال گفته بود: برای صدور روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت سوخت المثنی برنامه ریزی شده است تا ظرف یک ماه آینده همه ۵۰۰ هزار کارتی که از بهمن ماه باقی‌ مانده است، به دست متقاضیان برسد.

او اواسط اسفند پارسال قول داده بود که تا پایان سال ۱۴۰۰، تمامی کارت‌های باقی مانده تحویل داده خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها