توزیع بسته‌های معیشتی طرح قرار دوازدهم در بین نیازمندان قشم



رییس اداره اوقاف و امور خیریه قشم از توزیع بسته های معیشتی طرح ملی قرار دوازدهم در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بر مبنای مشارکت مردمی و با هدف جذب مومنان به عنوان مهدی یاوران، به دنبال آن است که بتواند خدمات ارزشمندی را روز دوازدهم هر ماه به افراد کم برخوردار ارایه دهد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، حجت الاسلام روح الله صفری افزود: در این طرح، ارایه کمک‌های معیشتی، توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار میان افراد مستمند، تهیه پوشاک و و وسایل کمک آموزشی برای جامعه هدف شهرستان و جزیره قشم در دستور کار قرار دارد.

وی توضیح داد: تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه و کمک‌های خیران این شهرستان تامین می شود و کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز به نام حضرت مهدی (عج) به دست نیازمندان می‌رسد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قشم ادامه داد: تاکنون بیش از چهار هزار قرص نان در سطح شهرستان توزیع شده و همچنین به ۴۰ نفر هم خدمات اجتماعی رایگان ارایه شده است.

حجت الاسلام صفری اضافه کرد: این طرح، دوازدهم هر ماه در آستان مقدس امامزادگان این شهرستان و به نام و یاد امام دوازدهم (عج) اجرا می شود.

وی گفت: تشکیل ۱۷ پرونده برای اخذ سند مالکیت موقوفات شهرستان قشم، رشد ۱۰۰ درصدی درآمد موقوفات این شهرستان در پنج ماه گذشته از سال ۱۴۰۱، اجرای پنج طرح ویژه آرامش بهاری (اسکان مهمانان نوروزی)، ضیافت الهی (ماه مبارک رمضان)، بزرگداشت دهه کرامت و تجلیل از امامزاده سید مظفر(ع) این شهرستان، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی(دهه ولایت) و سوگواره بصیریت عاشورایی از دیگر اقدامات انجام شده از سوی واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قشم بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها