افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه بین‌المللی قشم



 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: با بازگشت شرکت هواپیمایی پارس ایر به چرخه پروازی این فرودگاه تعداد پروازهای هفتگی این جزیره به ۵۴ مورد رسیده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، غلامرضا دهقانی زاده گفت: ۴۸ مورد از این پروازها در مسیرهای داخلی تهران، اصفهان و بر عکس و ۶ مورد مربوط به پروازهای خارجی به مقصد دبی است.

به گفته وی، با توجه به کاهش ناوگان شرکت های هواپیمایی، برخی از مسیرهای پروازی قشم کنسل شده، ولی با توجه به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری لازم برای برقراری پرواز از سوی سایر شرکت های هواپیمایی نیز در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم افزود: این مرکز به دنبال بازگشت و برقراری پرواز به مقاصد داخلی همچون شیراز، مشهد، کرمانشاه، یزد و شهرهای استان‌های شمالی است و در بخش پروازهای خارجی نیز پیگیر برقراری پرواز بین قشم و مسقط است.

دهقانی زاده از رشد هشت درصدی پروازها و ۴۹ درصدی مسافران داخلی و خارجی در پنج‌ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

هم‌ اکنون شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر، ایران ایر، زاگرس، آتا، چابهار ایر و پارس ایر حمل و نقل مسافران و حمل بار به فرودگاه بین‌المللی قشم را برعهده دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها