هفته نخست واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر ايران ؛

آلومينيـوم المهـدي يك امتياز از نوين كشاورز گرفت



صبح ساحل ، ورزشی - هفته نخست بيست و هشتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر ايران جام زنده ياد «حسين معدني»  با برگزاري شش ديدار پيگيري شد و تيم هاي ميزان خراسان و شهرداري اروميه در دو گروه مقدماتي اين رقابت ها صدرنشين شدند.تيم واليبال آلومينيوم المهدي هرمزگان در نخستين مسابقه خود در ليگ برتر واليبال سال 93 دو امتياز به تيم نوين کشاورز تهران واگذار كرد. تيم واليبال نوين کشاورز در گروه دوم اين رقابت ها در خانه واليبال تهران به مصاف آلومينيوم المهدي بندرعباس رفت و سه بر دو به پيروزي رسيد.تيم واليبال نوين کشاورز در ست هاي دوم و چهارم با امتيازهاي 25 بر 18 و 26 بر 24 مغلوب ميهمان خود شد اما در ست هاي اول، سوم و پنجم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر13 به پيروزي رسيد تا تنها دو امتياز اين مسابقه را کسب کرده باشد.محمد حسن خوشدل نظارت بر ديدار دو تيم نوين کشاورز و نماينده بندرعباس را بر عهده داشت و محمد شاهميري و داود نافعي به ترتيب به عنوان داور اول و دوم قضاوت اين مسابقه را بر عهده داشتند.تيم نوين کشاورز در هفته دوم ليگ برتر واليبال ميهمان شهرداري تبريز خواهد بود و نماينده بندرعباس امروز چهارشنبه 21 آبان ماه در ورامين با متين روبرو مي شود.

 شکست سايپا در خانه برابر اروميه

تيم واليبال شهرداري اروميه در نخستين هفته ليگ برتر واليبال موفق به شکست سايپا در خانه حريف شد.

در گروه دوم اين رقابت ها تيم واليبال شهرداري اروميه در سالن انقلاب کرج موفق به شکست سه بر يک سايپا شد تا ليگ برتر را با پيروزي آغاز کرده باشد.واليباليست هاي اروميه اي در ست نخست اين بازي 25 بر 23 مغلوب ميزبان شدند اما در ست هاي دوم تا چهارم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 18 سايپا را شکست دادند تا صاحب سه امتياز از نخستين مسابقه خود شوند.

سعيد معروف کاپيتان تيم واليبال شهرداري اروميه بعد شکست در ست نخست به عنوان متفکر اين تيم عمل کرد و بازيکنان را به خوبي تغذيه کرد و در نهايت به پيروزي رسيدند.نظارت بر اين مسابقه را غفار درخشنده بر عهده داشت و حميد راهجرديان و محمد عشق دوست نيز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت اين ديدار را بر عهده داشتند.

شهرداري اروميه امروز چهارشنبه 21 آبان ماه در هفته دوم ليگ برتر واليبال ميزبان نوين کشاورز تهران خواهد بود و سايپا نيز به مصاف وزارت دفاع خواهد رفت.

 مدافع عنوان قهرماني يک ست  به نماينده فارس داد

تيم واليبال متين ورامين مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر در هفته نخست رقابت هاي سال 93 سه بر يک به پيروزي رسيد.تيم واليبال متين ورامين در گروه دوم اين رقابت ها در شيراز به مصاف مهر پارس فارس رفت و سه بر يک به پيروزي رسيد تا در نخستين مسابقه خود سه امتياز به دست آورد اما نتيجه يک ست را نيز به اين تيم تازه وارد ليگ برتر واليبال واگذار کند.متين ورامين در ست نخست 25 بر 22 مغلوب ميزبان خود شد اما در ست هاي دوم تا چهارم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 13، 25 بر 20 و 25 بر 23 به پيروزي رسيد.ديدار دو تيم متين و مهر پارس به مدت 117 دقيقه طول کشيد و مهدي بازارگرد از تيم متين به دليل اعتراض به داور کارت زرد دريافت کرد.استقبال بسيار خوبي از نخستين بازي نماينده فارس در ليگ برتر در شيراز بعمل آمد به گونه اي که بيش از دو هزار و 500 تماشاگر به سالن اين ديدار آمده بودند.

اميدوار حاتمي نظارت بر اين مسابقه را عهده داشت و مجيد محسني شوشتري و احمد سرمست به عنوان داوران اول و دوم نيز قضاوت اين مسابقه را عهده دار بودند.نماينده استان فارس امروز چهارشنبه 21 آبان ماه (هفته دوم ليگ برتر واليبال) استراحت دارد و متين ورامين نيز از آلومينيوم المهدي بندرعباس پذيرايي خواهد کرد.در رده بندي جدول گروه دوم   شهرداري اروميه با  3 امتيازصدرنشين است .  متين ورامين با 3 امتيازدوم نوين کشاورزبا  2 امتيازدر مكان سوم قرار گرفته است. آلومينيوم المهدي بندرعباس با يک امتيازدر جاي چهارم ايستاده است. وتيم هاي وزارت دفاع، مهر پارس فارس  وسايپا البرز هم بدون امتياز مکانهاي پنجم تا هفتم را در اختيار دارند. هفته دوم ليگ برتر واليبال امروز چهارشنبه 21 آبان ماه با شش ديدار پيگيري خواهد شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها