دستگیری قاچاقچیان دام و موتورهای پاکشتی در قشم



فرماندهی انتظامی شهرستان قشم از کشف تعداد ۳۰ راس دام زنده، ۱۷ دستگاه موتور سیکلت پاکشتی و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این شهرستان مرزی خبر داد.  

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهراب کاظمی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان مرزی در ادامه طرح مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز هنگام گشت زنی هدفمند در یکی از محلات حاشیه ای و ساحلی جزیره قشم یک محل نگهداری احشام قاچاق را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با شناسایی این محل و انجام هماهنگی های لازم با مقام قضایی در بازرسی از این محل تعداد ۳۰ راس احشام زنده قاچاق از نوع گوسفند را که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را با شناورهای تندرو به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند، توقیف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم اضافه کرد: در عملیاتی دیگر نیز کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان مرزی قشم در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان ضمن شناسایی یک انبار نگهداری کالاهای قاچاق با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آن تعداد ۱۷ دستگاه موتور پاکشتی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کاظمی توضیح داد: بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ارزش احشام قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ارزش موتورهای پاکشتی ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

وی گفت: در این رابطه ۲ نفر از قاپاقچیان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها