هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

«سایپا مهرکرج » درخانه‌ مقابل شاگردان سرخاب زانو زد



 صبح ساحل، ورزشی _ تیم منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس درهفته بیست‌وچهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک امتیاز شیرین از سایپامهرکرج گرفت. 

این دیدار در ورزشگاه کرج برگزار شد که شاگردان عباس سرخاب موفق شدند درپایان نود دقیقه با حساب یک بریک از زمین مسابقه بیرون بیایند. درنیمه اول تیم منطقه ویژه بسیار خوب وجنگنده ظاهر شد واجازه نداد تا دروازه‌شان باز شود. درنیمه دوم بازی هجومی‌تر شد وتیم سایپامهرکرج به دنبال سه امتیاز بازی بود تا از کورس قهرمانی ورفتن به لیگ دسته اول عقب نیفتد.

در دقیقه 60 بازی این تیم صاحب گل شد تا جشن شادمانی درورزشگاه کرج به راه‌ بیفتد. درادامه مسابقه شاگردان عباس سرخاب بازی هجومی و خوب نیمه اول خود راادامه دادند ودردقیقه 82 توانستند گل مساوی را توسط یاسرولی‌زاده به ثمر برسانند. عباس سرخاب سرمربی تیم منطقه ویژه پس از پایان این دیدار به صبح‌ساحل گفت: بازی بسیارخوبی انجام دادیم وحق ما مساوی دراین دیدار نبود. وی اظهارداشت: شاگردانم تمام تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند از این بازی امتیاز بگیرند تا درحاشیه امنیت  قرار بگیریم وبه لطف خداوندیک امتیاز از این دیدار نفس‌گیر گرفتیم. سرخاب گفت: درهفته آینده با تیم نفت امیدیه درآبادان بازی داریم که این دیدار هم بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا نفت امیدیه یکی از بخت‌های قهرمانی در این گروه می‌باشد. درسایردیدارهای این گروه داتیس لرستان در خانه دو بریک بازی را به نفت امیدیه واگذار کرد. گسترش فولاد سهند دوبریک نفت نوین آبادان را برد. نوژن شهرداری نوشهر و چوکاتالش یک بریک مساوی شدند.

پیام خراسان دوبریک پرسپولیس برازجان را شکست داد.پاس نوین همدان با سه گل شهرداری دزفول را برد ودیدار پرشین زنجان وآشیان گستران ورامین به دلیل عدم حضور پرشین زنجان سه برصفر به سود آشیان گستران ورامین اعلام شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها