رئیس دیوان عدالت اداری وارد بندرعباس شد



حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

  

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان مرکز استان، معاونان دادگستری و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با مقامات و مسئولان حاضر در فرودگاه ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه‌های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولان این منطقه از کشورمان، ابراز خرسندی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در جمع خبرنگاران دیدار با مردم و متقاضیان، شرکت در چندین جلسه تخصصی و دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و شرکت در جلسه شورای قضایی استان را از جمله مهمترین برنامه‌های خود در سفر به استان هرمزگان اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها