Apple Pay Later امروز با سیستم دعوت تصادفی راه اندازی شد



امروز اپل آخرین سرویس مالی خود را راه اندازی می کند. این یکی Apple Pay Later نام دارد و به شدت همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد. اگر در ایالات متحده هستید، و اگر خوش شانس هستید، می توانید از آن برای تقسیم کردن کالاهایی که خریداری می کنید به چهار پرداخت بدون بهره و بدون کارمزد استفاده کنید.

بنابراین مانند Klarna، یا هر سرویس دیگر «پرداخت دیرتر»، اما این یکی از اپل است، و در کیف پول اپل زندگی می‌کند. “زندگی”، یعنی اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که از آن دعوت شوید. Apple Pay Later امروز راه‌اندازی می‌شود، اما فقط با کاربرانی که به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند و از آن‌ها دعوت می‌شود تا به نسخه پیش‌نسخه دسترسی اولیه داشته باشند.

اگر خوش شانس هستید، توجه داشته باشید که می‌توانید از Apple Pay Later فقط برای خریدهای آنلاین و درون‌برنامه‌ای در iPhone و iPad خود که به ترتیب iOS 16.4 و iPadOS 16.4 دارند، استفاده کنید و تنها در صورتی که از تاجرانی که Apple Pay را می‌پذیرند خرید کنید.

اپل می گوید Pay Later “با در نظر گرفتن سلامت مالی کاربران طراحی شده است”، هر چه که باشد. می توانید خریدها را به چهار پرداخت در مدت شش هفته تقسیم کنید. البته همه چیز در کیف پول اپل به راحتی قابل ردیابی و مدیریت است.

  

می توانید برای وام های ۵۰ تا ۱۰۰۰ دلاری Apple Pay Later درخواست دهید. پس از تأیید، هنگام انتخاب Apple Pay در پرداخت آنلاین و در برنامه ها، گزینه Pay Later را خواهید دید. پس از راه‌اندازی Apple Pay Later، می‌توانید هنگام خرید مستقیماً در جریان پرداخت درخواست وام بدهید.

Realme Pad Mini طراحی ظاهری سطح را ارائه می دهد

نسخه گسترده‌تر Apple Pay Later، که نیازی به دعوت‌های تصادفی ندارد، قرار است «در ماه‌های آینده» از راه برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها