۲۱۶ هزار نخ سیگار قاچاق در قشم کشف شد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی این شهرستان مرزی در یک عملیات منسجم پلیسی، محل دپو ۲۱۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال شناسایی و محموله یادشده کشف و توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهراب کاظمی»، فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مرزی پس از انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی موفق به شناسایی یک انبار سیگار واقع در یکی از روستاهای اطراف شهر قشم شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی با همکاری کلانتری درگهان از این محل بازدید و موفق به کشف ۲۱۶ هزار نخ سیگار قاچاق در این انبار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال تخمین زده‌ اند، گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه پلیس تمام توان و تلاش خود را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، افزود: همه دستگاه‌ های مسوول نیز باید در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاریگر پلیس باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها