لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس درلیگ دسته دوم باقی ماند



صبح ساحل، ورزشی _ درهفته بیست‌ونهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال منطقه ویژه به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کرد. شاگردان عباس سرخاب برای ماندن درلیگ دسته دوم دوبازی با تیم‌های مدعی نفت امیدیه ونفت نوین آبادان داشتند که دردیدار مقابل نفت امیدیه به تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا با این یک امتیاز جمع امتیازاتشان به 25 برسد ودرلیگ دسته دوم باقی بماند.

عباس سرخاب سرمربی تیم منطقه ویژه پس از پایان دیدار تیمش مقابل نفت امیدیه به صبح‌ساحل گفت: بازی جوانمردانه‌ای انجام دادیم ومقابل تیمی که تمام امکانات خود را مهیا کرده بود که ما را شکست دهد وجشن قهرمانی به لیگ دسته اول مقابل هواداران خود برگزار کند به تساوی دست یافتیم و علاوه‌براینکه فوتبال پاک هرمزگان را به رخ حریفان کشیدیم اجازه هم ندادیم که نفت‌امیدیه دریک هفته مانده به پایان مسابقات به لیگ دسته اول صعود کند.

سرمربی تیم منطقه ویژه اظهارداشت: تمام بازیکنان با دل‌وجان پا به این میدان گذاشتند وحتی در دقیقه 80 نزدیک بود دروازه‌ ما باز شود اما رشادت دروازه‌بان تیم مانع از این کار شد. وی گفت: جا دارد مسوولان استان از تیمی که درآستانه انحلال و سقوط به لیگ دسته سوم قرار گرفته بود به خاطرماندن درلیگ آن هم با بی‌پولی وتمام سختی‌ها تقدیرویژه نمایند. سرخاب گفت: در آخرین بازی هم با تیم  نفت نوین آبادان دیدارمی‌کنیم و شک نکنید که به این تیم هم اجازه هنرنمایی نخواهیم داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها