استاندار هرمزگان تاکید کرد:

نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل تنش آبی در روستاهای بخش مرکزی بندرعباس



استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس با جدیت دنبال می‌شود، گفت: مشکل تنش آبی این مناطق با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار قابل حل است. 

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز شنبه در نشست بررسی مشکلات و خواسته‌های عمومی مردم پنج روستای بخش مرکزی بندرعباس افزود: مساله آب و راه دسترسی مهم‌ترین مسائل و خواسته‌های عمومی مردم این روستاها است که تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی و تامین اعتبار این مشکلات رفع شود.

وی بیان کرد: در حوزه آبرسانی با برآورد صورت گرفته می‌توان با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی علاوه بر تامین آب پایدار برای این پنج روستا، سایر روستاهای در مسیر (در مجموع ۱۲ روستا) را نیز از مزیت این طرح بهره‌مند کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان در صورت تامین اعتبار، این طرح تا قبل از پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و مشکل اساسی مردم در حوزه آبرسانی رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه تامین اعتبار تلاش می‌کنیم بخشی از این اعتبار از سوی صنایع هرمزگان تامین و بخش دیگری نیز از منابع استانی و ملی تخصیص یابد.

دوستی همچنین در حوزه مسیر دسترسی این روستاها گفت: تلاش می‌کنیم که با همکاری دهیاری ها و پای کار آمدن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابنیه فنی و پل‌ها احداث و مسیر تعریض شود.

وی ادامه داد: در بحث آسفالت این مسیر نیز در خصوص تامین قیر کمک خواهد شد، علاوه بر این با اولویت بندی نقاط حادثه خیز منطقه شناسایی و اصلاح خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها