۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در حاجی‌آباد کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، منجر به دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۲۰ کیلوگرم تریاک شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان در این خصوص افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از قصد جابجایی یک محموله موادمخدر از استان کرمان به مقصد شهرستان حاجی آباد مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل یک تیم منسجم به مسیرهای تردد قاچاقچیان در مسیر حاجی آباد به شهدادی اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی هرمزگان اضافه کرد: پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت متوجه شدند قاچاقچیان، مواد را در محل یک پمپ آب مخفی کرده که در یک عملیات ضربتی و در بازرسی از محوطه خاکی پمپ آب، تعداد ۴۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک در زیر خار و خاشاک و در گودال حفر شده و به میزان ۴۲۰ کیلوگرم کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: یک‌دستگاه خودرو سمند متعلق به قاچاقیان توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت در دستور کار پلیس بوده از عموم شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها