بیش از ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳۹۳ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع موادمخدر توسط پلیس آگاهی استان در چند عملیات جداگانه کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز سه‌شنبه در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های رودان، میناب و بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از جا به جایی محموله‌های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در مسیرهای هرمزگان مطلع شدند.

وی افزود:‌ تحرک‌های سوداگران مرگ توسط یگان‌های انتظامی رصد شده و در ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان‌های یادشده منطقه را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: پلیس با انجام چندین عملیات منسجم، خودروهای قاچاقچیان را توقیف کرد که در بازرسی از خودروها و اطراف یک منزل ۳۴۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۳۹ کیلو گرم حشیش و ۱۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سردار جاویدان اضافه کرد: همچنین ۶ قاچاقچی دستگیر و یک‌دستگاه خودرو نیسان سرقتی و چهار دستگاه خودروی سواری سبک و سنگین حامل موادمخدر توقیف شد و پرونده در این زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی گفت: برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت در دستورکار پلیس بوده از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و موارد مشکوک در سریع‌ترین وقت از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها