رییس دادگستری خمیر:

هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد و ارتقاء امنیت و آسایش عمومی است



رییس دادگستری شهرستان خمیر از مجموعه واحدهای ضابطین تخصصی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شبانه بازدید به عمل آورد.

به گزارش صبح ساحل، «سعید اطمینانی»، رییس دادگستری شهرستان خمیر گفت: ضابطان کمک حال دستگاه قضایی هستند و هر چه قدر که این نیرو‌ها پرتوان و منسجم‌تر عمل کنند طبیعتاً دستگاه قضایی نیز در انجام مسئولیت‌ها موفق‌تر خواهد بود و این تقویت هیچگاه حاصل نخواهد شد مگر اینکه ضابطان به تکالیف قانونی خود تسلط داشته باشند.

رئیس دادگستری خمیر ادامه داد: هر چقدر نیرو‌های پلیس هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم و جامعه بیشتر خواهد شد و مجرمین و بزهکاران برای خود امنیتی احساس نخواهند کرد.

اطمینانی از وضیعت رسیدگی به درخواست‌های مراجعان و روند بررسی پرونده‌ها مطلع شد و بر تسریع در روند رسیدگی و رعایت مفاد قانون در انجام امور محوله تاکید کرد.


وی در پایان با بیان این که هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد و ارتقاء امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش شود تا با تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های موجود ، موجبات رضایتمندی مراجعین، کاهش حجم پرونده‌ها و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود و بدون شک عملکرد به موقع و قاطع پرسنل انتظامی در کاهش جرایم موثر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها