لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان شکست دور رفت مقابل شهرداری را جبران کرد



در  هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور فولاد هرمزگان دربی شهر بندرعباس را با پیروزی به پایان برد.


به گزارش صبح ساحل، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور شهر بندرعباس شاهد یک دربی بین تیم های شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان بود که فولاد موفق شد شکست دور رفت مقابل شهرداری بندرعباس را جبران کند.
در این دیدار دو تیم تا ثانیه های پایانی بازی یک یک مساوی بودند اما این شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد بودند که بلاخره به گل دوم رسیدند و دو بر یک بازی را به سود خود به پایان بردند.


در این دیدار امیرحسین حمزه پور و روح الله صفا برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند.


با این‌نتیجه تیم فولاد هرمزگان با ۱۸ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.
در سایر دیدارهای هفته چهاردهم دکتر تامین اصفهان از تیم پارس جنوبی بوشهر میزبانی  کرد که دو بر یک بازی را به مهمان خود واگذار کرد.

چادر ملو و صدر شیمی دربی استان یزد را برگزار کردند و چادر ملو ۷ بر ۲ به برتری دست یافت.

شاهین خزر رودسر از تیم شهدای حیات داود گناوه میزبانی کرد که این بازی پرگل ترین دیدار هفته بود و با نتیجه ۱۰ بر ۸ به سود شاهین خزر رودسر به پایان رسید. مقاومت گلساپوش یزد در خانه میزبان منطقه آزاد چابهار بود که این بازی برگزار نشد.

در پایان دیدارهای هفته سیزدهم تیم گلساپوش یزد  با ۳۵ امتیاز صدرنشین است. چادر ملو اردکان با ۲۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد. پارس جنوبی بوشهر با ۲۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.


صدر شیمی یزد با ۲۳ امتیاز جایگاه چهارم را از آن خود کرد.  شاهین خزر رودسر با ۲۰ امتیاز در جای پنجم، فولاد هرمزگان با ۱۸ امتیاز ششم، شهرداری بندرعباس با ۱۴ امتیاز هفتم، دکتر تامین با ۱۳ امتیاز هشتم، شهدای حیات داود با ۱۰ امتیاز نهم و منطقه آزاد چابهار با ۸ امتیاز در مکان دهم قرار گرفتند.


فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی  باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت  برگزار می شود.  در این مسابقات که شانزدهمین دوره  لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، دکتر تامین اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

 فولاد هرمزگان شکست دور رفت مقابل شهرداری را جبران کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها