07

تیر

1405


فیلتر ها
نتایج جستجو برای " پروتکل های بهداشتی "

7 نتیجه

img

آنفلوآنزا جان ۱۰۱ ایرانی را گرفت/پیش‌بینی تداوم پیک آنفلوآنزا تا نیمه دی

رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: سوش جدید واکسن‌گریز آنفلوآنزا، باعث افزایش مراجعات بیماران شده و پیش‌بینی می‌شود پیک بیماری تا اواسط دی‌ماه ادامه یابد.

1404/09/19 19:53 بدون نام بدون نام
img

تعطیلی مهدکودک‌ها و آموزش غیرحضوری ابتدایی در ۵ شهر هرمزگان به دلیل آنفلوآنزا؛ مدارس متوسطه و دانشگاه‌ها حضوری ادامه دارند

بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان و اخذ نظر فرمانداران محترم شهرستان ها و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و روسای دانشگاه ها با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس آنفلوآنزا و با موافقت جناب آقای دکتر آشوری استاندار‌ محترم استان مقرر گردید:

1404/09/16 16:32 بدون نام بدون نام
img

لیالی قدر، شب بیست و یکم مبارک رمضان، امامزاده سید مظفر بندرعباس

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی، جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سر، با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان به مدت 2ساعت برگزار شد.

1400/02/14 12:32 زهرا شهکرمی 1
img

تجمع مردم در سواحل بندرعباس ۱۳ تیر ۹۹

در راستای مقابله با ویروس کرونا، رفت و آمد و تردد به تمامی روستاهای استان هرمزگان کماکان با محدودیت جدی مواجه است و از هرگونه سفر غیرضروری به روستاها جلوگیری می‌شود و تنها برای انجام پروژه های عمرانی و فعالیت های مختلف شغلی، افراد مربوطه می‌توانند با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی در روستاها حضور یافته و به فعالیت بپردازند. به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، در همه ادارات استان هرمزگان، مدیران ضمن موافقت با مرخصی دو هفته‌ای برای همه کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای، افراد با سن بالای ۵۰ سال و زنان باردار، شرایط فعالیت این افراد به صورت دورکاری را فراهم کنند. بازاریان و افراد مسئول مجتمع های تجاری، مراکز خرید و پاساژها در هرمزگان، باید نظارت دقیقی داشته باشند تا فردی بدون ماسک وارد این مجموعه‌ها نشود و همه در این اماکن حتماً از ماسک استفاده کنند با توجه به شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمع افراد و توقف خودرو در سواحل به ویژه ساحل شهر بندرعباس ممنوع است و نیروی انتظامی وظیفه دارد از این تجمعات جلوگیری و با توقف خودروها برخورد کند. نظر شما چیست؟

1399/04/13 12:42 فاطمه محمود آبادی
img

همه مقصریم

وزیر بهداشت می‌گوید : در استانهای کردستان، آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمانشاه در اوج پیک اول بیماری کرونا قرار داریم.

1399/04/07 08:27 محمد خداکریمی - خبرنگار
img

بازدید و سرکشی فرماندار بندرعباس از وضعیت بهداشتی بازار و شهروندان

در پی اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در هرمزگان فرماندار بندرعباس شب گذشته از وضعیت بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسظ بازاریان و شهروندان بازدید کرد

1399/03/22 09:57
img

بازدید و سرکشی فرماندار بندرعباس از وضعیت بهداشتی بازار و شهروندان

در پی اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در هرمزگان فرماندار بندرعباس شب گذشته از وضعیت بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسظ بازاریان و شهروندان بازدید کرد

1399/03/22 09:38
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز