13

مهر

1403


ورزشی

13 اردیبهشت 1391 09:33 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ فینال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان بین تیم‌های آوای حدید میناب و گازال‌جناح در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد. مسابقات لیگ دسته اول با حضور 16 تیم در دوگروه 8 تیمی درمناطق غرب وشرق برگزار شد که تیم‌های خلیج‌فارس میناب، گازال جناح، پیام‌کوخردبستک وآوای حدید میناب به پلی‌آف این رقابت‌ها راه یافتند. در دو دیدار پلی‌آف دوتیم آوای حدیدمیناب و گاز‌آل‌جناح با شکست دادن حریفان خود به بازی فینال راه یافتند. در دیدار فینال که یکی از تاریخی‌ترین فینال‌های فوتبال کشور به حساب می‌آید تیم آوای حدید میناب موفق شد دوبریک حریف خود راشکست دهدوقهرمانی لیگ دسته اول فوتبال هرمزگان شود. این دیدار قرار بود ساعت 18:30 دقیقه روز یکشبنه دهم اردیبهشت انجام شود که به دلیل اینکه تیم گاز‌ال جناح کارت‌های بازی خودرا به همراه نداشت سرپرست هیات فوتبال از انجام این بازی جلوگیری بعمل آورد اما پس از رایزنی‌هایی که تیم گازال انجام دادقرار شد کمیته مسابقات به سوابق این تیم روی بیاورد وبه جای کارت شرکت در مسابقات از قراردادهای آن‌ها استفاده کند واین کار انجام شد ونفرات دوتیم برای این مسابقه مورد تائید نماینده هیات فوتبال قرارگرفتند. داوران به زمین مسابقه آمدند تا سوت آغاز بازی را به صدا در بیاورند اما به دلیل اینکه امنیت احساس نمی‌کردند از مسوولان هیات خواستند تا نیروی انتظامی در محل ورزشگاه حضور پیدا کند.این کار توسط هیات فوتبال صورت گرفت و بازی که قراربود ساعت 18:30 دقیقه سوت زده شود با یک ساعت ونیم تاخیر ساعت 20 سوتش به صدا درآمد.

آنچه که این فینال را تاریخی‌تر کرد اهداء جوایز آن بود هنگام اهداء جوایز از سوی نگهبان ورزشگاه سه پایه از چهارپایه پروژکتور‌های ورزشگاه تختی خاموش شد. تا اهداء جوایز در زیرنور بسیارکم وغریبانه به تیم قهرمان اهداء شود. درمسابقات لیگ دسته اول تیم برق میناب کاپ اخلاق را به دست آورد وفاروق خدایار بازیکن تیم پیام کوخردبستک با به ثمررساندن یازده گل آقای گل مسابقات شد. دیدارهای لیگ دسته اول در روزهای آخرین سال گذشته به پایان رسید و تکلیف دوتیم صعودکننده به لیگ برتر مشخص شد اما معلوم نیست به چه دلیل بعد از گذشت 42 روز هیات فوتبال و کمیته مسابقات به فکر برپاکردن فینال آن افتادند.

 اهداء جوایز این مسابقات با حضور حسین وفایی سرپرست هیات فوتبال محمود کریم‌زاده دبیرهیات فوتبال، اکبرراهویی رئیس کمیته فوتسال وقاسمی پزشکیار ورزشگاه تختی انجام شد.

دیدگاه ها (0)
img