رئیس هیئت فوتبال هرمزگان:

مربیان جوان و تحصیل کرده به سمت  مدرسی فوتبال ورود کنند



دوره مربیگری سطح D فوتبال ، در شهرستان بندرعباس آغاز شد.

        
به گزارش صبح ساحل،   یکدوره مربیگری سطح D فوتبال به میزبانی هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس آغاز شد.
قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه این دوره بیان داشت ،: خوشبختانه هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس در بخش آموزش به اهداف سال جاری خود دست یافته و خوشحالیم که این هئیت دغدغه آموزش را  سرلوحه کار خود قرار داده است.
رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان از مربیان جوان و تحصیل کرده استان درخواست کرد تا به سمت مدرسی فوتبال نیز ورود کنند  تا کاستی نیروی انسانی استان در این بخش مرتفع شود و دیگر نیازی به درخواست از فدراسیون جهت اعزام نیروی مدرس به استان نداشته باشیم.
قاسم رنجبریان بیان داشت: بارها از مربیان مستعد و تحصیل کرده استان ، این درخواست را داشته ام ، اما متاسفانه مربیان علاقه ایی از خود نشان نداده اند و امیدوارم در آینده کسانی که صلاحیت ورود به این حوزه را دارند ، همکاری لازم را با هئیت فوتبال استان داشته باشند.‌  محمد احمدی زاده رئیس هئیت فوتبال شهرستان از شرکت کنندگان در این دوره  درخواست کرد بحث آموزش فوتبال را علمی تر و جدی تر پیگیری کنند  تا بتوانیم در شکوفایی مجدد فوتبال شهرستان ، اللخصوص در بحث فوتبال پایه تاثیرگذار باشیم .
وی بار دیگر از آموزش غیر علمی و غیر مجاز در زمین های چمن مصنوعی محلات انتقاد کرد و افزود:  آموزش در این زمین ها غیر مجاز و غیر قانونی است و به والدین تاکید می کنم که  مسئولیت  و عواقب  آن بر عهده خودشان است.
احمدی زاده در پایان با تشکر از مجموعه پالایش نفت بندرعباس ، از همکاری مدیریت مجموعه ورزشی کارگران (( پالایش نفت )) با این هئیت در برگزاری دوره های آموزشی قدردانی کرد.
دوره مربیگری فوتبال سطح D به مدت ۷ روز و با تدریس حمید رضاسایبانی به میزبانی هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها