رقابت 10 گروه سرود دختران جزیره در رویداد چکاوک قشم



رویداد چکاوک با حضور 10 گروه سرود از میان دختران خوش نوای جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، این رویداد که با هدف تقویت گروه‌های سرود دخترانه و تشکیل گروه بزرگ سرود دختران جزیره از سوی امور بانوان سازمان منطقه آزاد قشم طراحی شده بود، ظهر روز پنج‌شنبه 14 تیرماه 1403 با حضور 10 گروه سرود از میان موسسات و مدارس دخترانه قشم و با نظارت سه داور برتر استانی برگزار شد.


گروه سرود «زینبیه» با اجرای سرود "به قله نزدیکیم" جایزه نخست هیات داوران را در این رویداد کسب کرد و گروه‌های سرود "حضرت رقیه"، با اجرای سرود "جانم علی" و "شکوفه‌های انقلاب" با اجرای سرود "معلم" به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ادامه از مربیان برتر سرود، بانوان صغری ذاکری و نرجس همایونی که در این حوزه تلاش بسیاری داشتند، نیز تقدیر شد.


اعضای هیات داوران رویداد چکاوک آقایان مهراب بهرامی، بهزاد تراهی و مجید عباسی از فعالان به‌نام این عرصه در استان هرمزگان بودند.


مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان با تاکید بر قابلیت‌های سرود در تمرین فعالیت اجتماعی و ایجاد نشاط گفت: از ظرفیت‌های سرود باید در این زمینه بهره برد و امید داریم این رویداد مطلع موفقیت های فرهنگی و اجتماعی برای دختران باشد.


گفتنی است؛ رویداد چکاوک با موضوع سرود آزاد در تاریخ ۱۴ تیرماه در سالن آمفی تئاتر آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قشم برگزار ‌شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها