لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

زاهد منتخب چاهو به یک امتیازی صدرنشین رسید



در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان تیم های اتحاد روستایی جاسک، زاهد منتخب چاهو،  جبل بر شهرو، جنوب‌برکه دوکا پارسیان و عالمین دمیلو مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و یک بازی هم مساوی شد.
      
به گزارش صبح ساحل، در دیدارهای هفته دهم  گروه شرق وحدت گورزانگ با یک گل مغلوب اتحاد روستایی جاسک شد.  تنها گل اتحاد روستایی جاسک را سراج باد نوروز به ثمر رساند.
زاهد منتخب چاهو دو بر یک فانوس بندرتیاب  را شکست داد. امیر مجنونی و امیررضا پوربهزادی برای زاهد منتخب چاهو و تک گل فانوس بندر‌تیاب  را محمدرسول سالاری زد. 
ستاره انقلاب رودان و ثامن کردر یک یک مساوی  شدند. علیرضا محمدی برای ستاره انقلاب و برای ثامن کردر میناب محمود زارعی گلزنی کردند. 
در بازی های گروه غرب ، گازال جناح در خانه دو بر صفر بازی را به جبل بر شهرو واگذار کرد. برای جبل بر شهرو جاسم آهنی و محمود رسولی گلزنی کردند.‌  عالمین دمیلو چهار بر یک طوفان کوخرد را درهم کوبید.
امین اسدی ، فرهاد سالاری، حسین آقاجری و مجتبی مرادی برای عالمین و تک گل طوفان کوخرد را اسماعیل بامری به ثمر رساندند. شناورسازی پی پشت در ورزشگاه اختصاصی خودش دو بر یک بازی را به جنوب برکه‌دوکا پارسیان واگذار کرد. 
امین عطری برای شناورسازی پی پشت قشم و برای جنوب برکه دوکا هم امین خاتمیان و طارق‌کده گلزنی کردند.
تا پایان دیدارهای هفته دهم  لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه غرب جبل بر شهرو با ۲۰  امتیاز صدرنشین است. 
عالمین دمیلو و گازال جناح با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند‌.
 اتحاد دژگان با ۱۱ امتیاز چهارم، جنوب برکه دوکا پارسیان با ۱۰ امتیاز پنجم،طوفان کوخرد با ۹ امتیاز ششم و شناور سازی پی پشت قشم با یک امتیاز هفتم است.
در جدول رده بندی گروه شرق تیم فانوس بندرتیاب با ۱۷   امتیاز صدرنشین است.
 زاهد منتخب چاهو با ۱۶ امتیاز  در مکان دوم ایستاده است.  ثامن کردر میناب با ۹ امتیاز سوم، اتحاد روستایی جاسک با ۷ امتیاز چهارم، ستاره انقلاب رودان با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر پنجم و وحدت گورزانگ با ۶ امتیاز ششم است. لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب برگزار می شود که در گروه شرق تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با‌هم رقابت می کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها