کشف ۱۱۴ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:‌ باند سه نفره قاچاقچیان موادمخدر در استان با تلاش ضربتی ماموران پلیس طی یک عملیات مسلحانه دستگیر و در این راستا ۱۱۴ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.

 

به گزارش صبح ساحل،‌ سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مقابله جدی و بی‌امان با قاچاقچیان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال یک محموله موادمخدر از طریق یکی از محورهای فرعی وروستایی شهرستان حاجی‌آباد مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محورهای فرعی دهستان سیاهو به سمت روستای احمدی حاجی‌آباد به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارند با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی خودروی قاچاقچیان واژگون که در بازرسی از آن ۶۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۴۶ کیلو و ۶۰۰ گرم از نوع حشیش،سه تیغه خشاب و ۹۰ عدد فشنگ کلاش، کشف شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این راستا سه قاچاقچی دستگیر شدند و همچنین سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز در این عملیات توقیف، پنج دستگاه موبایل که سوداگران بوسیله آن‌ها مقصد و مسیرهای انتقال محموله مواد را مشخص می‌کردند، کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها