ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان خبر داد:

راه اندازی قابلیت امضاء الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی



مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان از راه اندازی قابلیت امضاء الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی در ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری خبر داد. 

  

به گزارش صبح ساحل، «سید عبد الرسول حسینی»، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان گفت: در راستای تکلیف بند 2 جزء ج ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه و با عنایت به تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر ضرورت و بهبود مستمر فرایندها این قدم برداشته شده است.

حسینی همچنین یادآور شد: این موضوع در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور تجار، بازرگانان و سایر اشخاص حقیق و حقوقی که برابر قوانین و مقررات موضوعه ملزم به پلمپ دفاتر تجاری است.

وی افزود: امکان اخذ امضا اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی به صورت الکترونیک و غیرحضوری در سامانه ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به نشانی irsherkat.ssaa.ir فراهم گردید. 

حسینی تصریح کرد: ابتدا جهت خرید گواهی امضا الکترونیک از طریق یکی از روشهای مندرج در سامانه مذکور اقدام گردد و پس از امضا الکترونیک در سامانه " ثبت من " توسط متقاضی و تأیید درخواست توسط کارشناس پلمب مستقر در اداره ثبت شرکتها و در نهایت پرداخت الکترونیک از جانب متقاضی، اطلاعات پلمب به اداره پست جهت تهیه دفاتر ارسال میگرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها