آزادی ۳۰ زندانی و اعطای مرخصی به ۲۰۵۶ نفر از زندانیان استان هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازدید از زندان مرکزی بندرعباس و بند نسوان این زندان، از آزادی ۳۰ زندانی و اعمال ارفاقات قانونی مرخصی برای ۲۰۵۶ نفر از مددجویان زندان های استان هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خبر داد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با همراهی محمود ضیایی فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور؛ به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور در بند نسوان زندان مرکزی بندرعباس از نزدیک با مددجویان ملاقات کرده و پس از استماع درخواست های آنان دستورات لازم را به منظور رسیدگی قانونی به درخواست های مطروحه صادر نمودند.

قهرمانی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق جهت باز اجتماعی شدن زندانیان و سازگاری مجدد آنها با جامعه گفت: اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمین یکی از وظایف قوه قضاییه می باشد که در دوره تحول و تعالی به آن تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام با سعادت ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها تمهیدات لازم جهت بهره مندی زندانیان واجد الشرایط از ارفاقات قانونی اتخاذ و بر این اساس تعداد ۲۰۵۶ نفر از مددجویان زندان های استان هرمزگان مشمول مرخصی شده و ۳۰ نفر نیز از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: این اقدامات در راستای دستور ریاست قوه قضاییه در تمامی زندان های استان هرمزگان به صورت همزمان انجام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها