11

مهر

1403


ورزشی

03 دی 1390 12:41 0 کامنت

 

صبح ساحل ،  ورزشی - حساس ترین رقابت لیگ فوتبال دسته اول کشور در هرمزگان به تساوی رسید و نارنجی پوشان شهرداری در سمنان از صدرنشینی دور شدند. شاگردان اکبر میثاقیان در مارتن 90 دقیقه ای عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس برای صدر نشینی ناکام ماندند.  طلایی پوشان آلومینیوم طلایی ترین موقعیت صدرنشین را با تساوی بدون گل در برابر ماشین سازی صدرنشینی از دست داد تا به امید اما و. اگرها بنشیند. این دیدار از ساعت 14 با سوت سید احمد صالحی با کمک محمد رضا غنو  و محمد رضا امینی آغاز شد. ابتدا دو تیم محتاط کار را دنبال کردند اما این سبز پوشان تبریزی بودند که با برتری نسبی نیمه نخست را به پایان بردند. نیمه دوم بازی توپ و میدان از آن تیم میزبان بود و شاگردان رسول خطیبی جز دفاع بسته و وقت کشی کاری از پیش نبردند. البته تیم میهمان با این ترفند توانست تمرکز حریف را برهم بزند و به اهداف خود برسد. آنچه بیشتر از همه در این دیدار به چشم می آمد از کار انداختن آلومینیوم و در نهایت خارج کردن بهمن طهماسبی از بازی بود و همچنین نبود یک تمام کننده تمام عیار در جمع طلایی پوشان کاملاً مشهود است.آلومینیوم با لوئیزفرناندو، بابک حاتمی،وحید عسکری، ابراهیم ابر قویی، محمد امین آرام طبع، مهدی سیفی، سعید راهرو، مجید نور محمدی، هادی دغاغله، محمود تیغ نورد و بهمن طهماسبی به میدان آمد و در ادامه ابوالفضل ابراهیمی، مهدی آقا محمدی و حسن رمون زاده به عنوان یار تعویضی برای این تیم وارد میدان شدند.                           برای تیم ماشین سازی نیز حامد ریاحی ، امیر تیزرو، بهمن کامل، کاوه زنگیان، سید حسین حسینی، محمد شجاع، میثم تقی زاده، سید محمد علوی، علی اکبر فرهنگ، مهرداد بایرامی و محسن دلیر پا به میدان گذاشتند.

میثاقیان: ماشین سازی مستحق باخت بود

اکبرمیثاقیان که از این تساوی اصلاً رضایت نداشت پس ازا این دیدار اظهار کرد:مستحق برد بودیم اما ماشین سازی با ضد فوتبال نگذاشت به آنچه حقمان بود برسیم. وی هر چه خواست درباره داوری قضاوت کند اما گفت: یک پنالتی صد درصد به نفع آلومینیوم گرفته نشدطلایی پوشان آلومینیوم از هفته سیزدهم سه شنبه ششم دی ماه میهمان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

رسول خطیبی: به هدفمان رسیدیم

پس از تساوی ماشین سازی در دیدار حساس  مقابل آلومینیوم، سکاندار سبز پوشان تبریزی با ابراز خرسندی از این نتیجه در جمع خبرنگاران هرمزگانی حاضر شدو گفت: در این مسابقه سخت به دنبال صدرنشینی بودیم و توانستیم با کسب حداقل امتیاز به هدفمان برسیم. رسول خطیبی ادامه داد: در نیمه نخست بازی را در دست گرفتیم اما سوت های اشتباه داور و نشان دادن فراوان کارت روی کیفیت بازی تاثیر نامطلوبی گذاشت.سفیدپوشان شهرداری هم که بزرگترین شانس داشتند تا تیم بحران زده استیل آذین قعرنشین را با شکست مواجه کند در ثانیه 40 نیمه نخست روی یک پرتاب بلند توپ گل نخست را دریافت کرد و این گل باعث شد شیرازه تیم شهرداری از هم بپا شد. شاگردان کاسمیرو توانستندخیلی دیر به بازی برگردند ولی توپ هایشان به گل ننشست. نیمه دوم با برتری شهرداری آغاز شد و موجب شدمدافع حریف گل به خودی بزند ولی استیل گل دوم را وارد دروازه کرد و تلاش نماینده استان تا دقیقه 95 مثمر ثمر نشد نتیجه بازی را دو بر یک واگذار کرد. شهرداری از هفته سیزدهم رقابت های لیگ آزادگان سه شنبه این هفته در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم اتکای گلستان است. دیگر نتایج هفته سیزدهم مس رفسنجان یک بر صفر صنعت ساری را از پیش رو برداشت. چهار دیدار ایران جوان بوشهر با شهرداری اراک، فولاد یزد و سایپا قائمشهر، پارسه تهران و پیام مخابرات و برق شیراز و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. اتکا گرگان یک بر صفر پیکان صدر نشین گروه الف را شکست داد. گهر ز اگرس دیگر مدعی این فصل یعنی نیروی زمینی را با همین نتیجه مغلوب کرد. گسترش فولاد در برابر ابومسلم به تساوی یک بریک رضایت داد. استقلال صنعتی پر گل ترین دیدار این هفته را با نتیجه 3 بر یک مقابل شیرین فراز به نفع خود به پایان رساند و نساجی مازندران یک بر صفر گل گهر سیرجان را با شکست بدرقه کرد. 

 

تگ ها:

دیدگاه ها (0)
img