قاتل فراری رودان در کرمان دستگیر شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک قاتل مسلح متواری که در شهرستان رودان مرتکب قتل شده بود، در شهرستان کهنوج استان کرمان شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با استفاده از سلاح گرم در دی‌ماه امسال در رودان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل یک تیم مجرب ضمن بررسی میدانی ابعاد مختلف موضوع با تلاش شبانه‌روزی و با اقدامات فنی و اطلاعاتی، محل حضور و مخفیگاه قاتل متواری را در شهرستان کهنوج استان کرمان شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با همکاری عوامل انتظامی کهنوج در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از خودرو متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاش، یک تیغه خشاب حاوی ۲۰ تیر جنگی و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز ۲ تیغه خشاب کلاش حاوی ۶۰ تیر جنگی و یک قبضه اسلحه کلت کمری و چهار فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد : قاتل ۳۵ ساله دستگیر شده در بازجوییُ به قتل خواهرزاده خود با سلاح گرم به انگیزه اختلافات ملکی و خانوادگی عتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها