ویژه برنامه‌های جشن نیمه شعبان در قشم اعلام شد



رییس تبلیغات اسلامی قشم گفت: به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) ویژه برنامه های فرهنگی - مذهبی متنوعی برای برگزاری در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تدارک دیده شده است.

    

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی روز دوشنبه افزود: پنجم اسفندماه و در شب ولادت حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج)، در مسجد صاحب زمان قشم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، مراسم سخنرانی روحانی برجسته و کارشناس علوم دینی حجت الاسلام ناصر رفیعی و پس از آن مدیحه سرایی و مولودی خوانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این مراسم از ساعت ۲۳:۳۰ آیین احیای شب نیمه شعبان با قرائت آیاتی از قرآن کریم و مولودی خوانی آغاز می شود که این برنامه ها با مناجات، قرائت زیارت امین الله، زیارت آل یاسین و استغاثه به امام زمان(عج) تا پاسی از شب در مسجد انصار المهدی پارک زیتون، یادمان شهدای گمنام و مواکب سیتی سنتر سرزمین آب و آفتاب ادامه خواهد داشت.

رییس تبلیغات اسلامی قشم برگزاری دعای ندبه در صبح روز نیمه شعبان (ششم اسفند) در مساجد منتخب نگین خلیج فارس، برگزاری جشن در مسجد حضرت ولی عصر(عج) طولا، توزیع پرچم بین هیات ها و مساجد، نورافشانی در میادین، معابر اصلی و مساجد و برپایی ایستگاه های صلواتی با رویکرد محله محوری در سطح شهر قشم را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

کاظمی، از تمام ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این ویژه برنامه ها دعوت کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها