۱۱۸ واحد اقامتی در جزیره هرمز ساماندهی شد



مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: ۱۱۸ واحد اقامتی و بومگردی برای ارائه خدمات اسکان به گردشگران و مسافران، تاکنون در جزیره هرمز شناسایی و ساماندهی شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد محسنی در حاشیه بازدید از این واحدهای اقامتی در جزیره هرمز، با اشاره به اینکه بعضی از این اماکن شناسایی‌شده بدون مجوزهای قانونی بودند، افزود: اماکن اقامتی بدون مجوز، روند دریافت مجوز را از سامانه صدور مجوزها آغاز کرده‌اند.

وی اظهار کرد: به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد در هرمز، هرساله به‌ویژه در فصل زمستان و ایام نوروز گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این جزیره سفر می‌کنند و همواره با خیل عظیمی از تقاضا برای اسکان در این جزیره روبرو هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه برخی به‌طور غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات می‌کنند که ممکن است برای گردشگران و مسافران مشکلاتی را درپی داشته باشد، ادامه داد: ساماندهی و شناسایی اماکن اقامتی برای اسکان مسافران به عنوان یک ضرورت می‌تواند نقش موثری در جذب گردشگر و رونق گردشگری به این جزیره ایفا کند.

محسنی تاکید کرد: مردم تنها از مراکز اقامتی مجاز دارای مجوز از وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استفاده کرده و تورهای گردشگری را نیز از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز تهیه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها