13

مهر

1403


حوادث

14 اسفند 1402 21:50 0 کامنت

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و پلمب ۲ واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه در بندرعباس خبر داد و گفت: در این راستا ۴۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی امنیت استان با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال، در ادامه طرح های کنترلی و نظارت با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح صنوف و مراکز تجاری، ۲ واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه غیر مجاز را شناسایی و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: در این رابطه با اقدامات هوشمندانه پلیسی، ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از واحدهای صنفی موردنظر ۴۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان این که در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند، بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در ایام پایانی تاکید و اظهار کرد: مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک و پیش‌ساز آن ها می تواند صدمات جبران‌ناپذیر به افراد وارد کند.

سردار جاویدان یادآورشد: عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت فرد یا افراد در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیدگاه ها (0)
img