هیمکو با همکاری هیئت والیبال برگزار کرد

والیبال ساحلی جام دوستی با حضور ۸ تیم



یک دوره مسابقات والیبال ساحلی با حمایت شرکت همیکو و  با همکاری هیئت والیبال هرمزگان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، یک دوره  مسابقات والیبال ساحلی به میزبانی شرکت مدیریت بین المللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو) در زمین اختصاصی والیبال ساحلی شرکت هیمکو  برگزار شد.


در این مسابقات ۸ تیم اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ، مهندسی هیمکو ، پشتیبانی هیمکو، HSE هیمکو ، حراست هیمکو ، ، فلات صنعت، بلندبرج میهن و آرتا بتن با هم  در دوگروه چهار تیمی رقابت کردند که تیم های HSE و مهندسی هیمکو از گروه اول و اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و پشتیبانی هیمکو از گروه دوم به دور بعدی مسابقات راه یافتند .


در مرحله نیمه نهایی تیم  اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با غلبه بر تیم مهندسی هیمکو و تیم پشتیبانی هیمکو با شکستِ تیم HSE به دیدار فینال راه یافتند.


دیدار پایانی در شرایطی برگزار شد که شرایط جوی خاصی در زمین ساحلی مجموعه شرکت هیمکو حکم فرما بود، اما حضور پر شور طرفداران تیم ها و بازیکنان تراز اول ملی و با سابقه باعث شد تا فینال این مسابقات با جذابیت برگزار شود. در پایان این مسابقات تیم پشتیبانی توانست با نتیجه دو بر یک تیم اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان را شکست دهد  و به مقام قهرمانی دست یابد.

  والیبال ساحلی جام دوستی با حضور ۸ تیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها