رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس



فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک کش ایستادند و هیمنه پوچ آنها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

وی بیداری امت اسلام را ثمره ۴۵ سال مقاومت دانست و اظهار کرد: بیداری ملت‌های مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خبر داد: در روز قدس امسال یگانهای شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

تنگسیری گفت: تمامی شناورها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم دیده بر فراز شناورها به اهتزار در خواهد آورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها