لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور:

فولاد در خانه پیروز شد، کار شناورسازی برای رسیدن به پلی آف سخت شد



در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان میزبان تیم آریان همدان بود و به سه امتیاز دست یافت.
  
  
به گزارش صبح ساحل، این دیدار با گل های میلاد قنبری و امیر ارسلان دلاوری با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فولاد هرمزگان پایان رسید
و با این نتیجه فولاد هرمزگان ۳۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول رده بندی باقی ماند. تیم فولاد هرمزگان در هفته بیست و پنجم، ۱۸ اردیبهشت ماه در تهران مهمان تیم کویر مقوا تهران خواهد بود.
تیم شناور سازی قشم که در این هفته نیاز به سه امتیاز حساس و حیاتی داشت در یزد مقابل تیم شهید قندی یک یک مساوی کرد تا کارش برای رسیدن به پلی آف سخت شود. هادی دهقانی تک گل تیم شناور سازی پی پشت قشم را به ثمر  رساند.
تیم شناور سازی قشم در هفته بیست و پنجم میزبان تیم شاهین تابان بوشهر است که این دیدار به دلیل عدم حضور تیم بوشهری برگزار نخواهد شد و سه امتیاز به حساب پی پشت قشم واریز می شود.
در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم  فوتبال باشگاه های کشور و از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ساری  برابر تیم شهدای ساری با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. تا پایان هفته بیست و چهارم در جدول رده بندی گروه اول تیم نیروی زمینی تهران با ۴۹ امتیاز صدرنشین است. 
شهرداری ماهشهر و بهمن تهران با ۴۵  امتیاز  به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند. سپید رود رشت با ۳۵ امتیاز چهارم ،  چوکا تالش ، پاس همدان و شهدای بابلسر با ۳۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم  تا  هفتم ، تهران یاسا با ۳۰ امتیاز هشتم ، شهدای رزکان ، شهرداری بندرعباس و آینده سازان اردبیل با ۲۷  امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم تا یازدهم  ، فولاد ب خوزستان  با ۲۶ امتیاز دوازدهم ، شهرداری بم با ۱۹ امتیاز سیزدهم و شهدای ساری با ۱۵ امتیاز جایگاه چهاردهم را به خودش اختصاص داده است.
در گروه دوم تیم  کویر مقوا تهران با ۵۱ امتیاز صدرنشین است. شهرداری نوشهر با ۴۸  امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. شناور سازی قشم با ۴۶ امتیاز در  رده سوم باقی ماند. نیکا پارس چالوس با ۴۴ امتیاز چهارن، بعثت کرمانشاه با ۴۳ امتیاز پنجم ،  فولاد هرمزگان با ۳۴ امتیاز ششم، اسپاد تهران و آریان همدان با ۳۱  امتیاز و به دلیل تفاضل گل هفتم و هشتم ، پترو پالایش شازند و نود ارومیه با ۳۰  امتیاز به دلیل تفاضل گل نهم و دهم  ، شهید قندی یزد با ۲۹ امتیاز یازدهم ، آکادمی کیا با ۲۶ امتیاز دوازدهم، ستارگان سرخ آسیا با ۱۳ امتیاز سیزدهم و شاهین تابان بوشهر با ۲ امتیاز در مکان چهاردهم قرار گرفته است.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با رقابت ۲۸ تیم در دو گروه در حال برگزاری است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها