رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس

با نظارت ویژه بر مدارس فوتبال در کنار خانواده‌ها هستیم



محمد احمدی زاده رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس گفت : با نظارت ویژه بر مدارس فوتبال هم  در کنار خانواده ها و هم در کنار باشگاه ها هستیم.


به گزارش صبح ساحل،  وی بیان داشت : با نزدیک شدن به فصل تابستان و شروع به فعالیت مدارس فوتبال ، والدین در انتخاب مدارس فوتبال برای فرزندان خود حتما از هئیت فوتبال مشاوره و استعلام بگیرند.


احمدی زاده اظهار داشت : در  تلاش هستیم با هماهنگی سایر ارگان های زیریط ، مدارس فعال در زمین های ۲۰در۴۰ سطح شهر را قانونمند و‌ موظف به دریافت مجوز رسمی کنیم.  وی  افزود : پس از جلسه هیئت رئیسه هئیت فوتبال استان هرمزگان ، نرخ نامه جدید مدارس فوتبال در سال جدید اعلام شد که در جلسه هم اندیشی با مسئولین مدارس فوتبال  به باشگاه ها ابلاغ کردیم.


همچنین با اعلام رسمی  کمیته آموزش هیئت فوتبال استان هرمزگان، در خرداد ماه سال جاری کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال رده سنی پایه در بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد که حضور کلیه مربیان در این کلاس ها کاملا اجباری است و باشگاه ها موظف هستند مربیان فعال خود را رسما برای حضور در کلاس فوق به هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس  معرفی نمایند.


احمدی زاده در پایان با ابراز این که مدیران مدارس فوتبال در انجام مصوبات  اعلام شده از سوی هیئت فوتبال استان هرمزگان تلاش وافر نمایند تا در ادامه با مشکلات انضباطی مواجه نشوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها