به مناسبت روز معلم برگزار شد

دیدار دوستانه فوتبال بین پیشکسوتان جاسک و کشاورز میناب



دیدار دوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان جاسک و پیشکسوتان کشاورز میناب برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل ، به دعوت اداره ورزش وجوانان  و هئیت فوتبال جاسک ، تیم پیشکسوتان کشاورز میناب برای انجام یک بازی دوستانه  به شهرستان جاسک سفر کرد.


این بازی  به مناسبت روز معلم و سالروز  بسیج ورزشکاران در محل استادیوم شهید لشکری جاسک برگزار شد که   تیم پیشکسوتان کشاورز میناب با نتیجه یک بر صفر تیم پیشکسوتان جاسک را شکست داد.


در حاشیه این مراسم  و  با حضور  مهرانی فرماندار جاسک، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان، ارجمند رئيس هيئت  فوتبال جاسک،  رئیس شورای شهر جاسک و تعدادی از مسولین  ادارات از خانواده شهید ورزشکار جهانگیر فراهم  ومعلمین پیشکسوت دو تیم جاسک و میناب و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال جاسک و میناب تجلیل به عمل آمد.


قضاوت این دیدار دوستانه را عزیز شیهی،  جهانگیر دریایی و مهرداد بابیزان برعهده داشتند.


رئیس اداره منابع طبیعی،  رئیس اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت،  نیروی انتظامی ،  فرمانده بسیج  و فرماندار جاسک در برگزاری این دیدار دوستانه همکاری داشتند.


احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال جاسک گفت: تصمیم داریم برای آمادگی تیم پیشکسوتان شهرستان جاسک از  تیم های بشاگرد،  نیک شهر و چابهار برای چند بازی تدارکاتی دعوت کنیم. 


وی گفت:  یکی از برنامه های این هيئت حمایت از پیشکسوتان فوتبال می‌باشد وو امسال برای شکوفایی فوتبال جاسک برنامه های متفاوتی داریم. 


احمد ارجمند بیان داشت: از همه مربیان و سرپرستان تیم های فوتبال جاسک می خواهم که تیم های پایه خود را برای حضور در مسابقات شهرستان آماده کنند.


وی گفت: امسال برای ارتقا سطح علمی داوران و مربیان کلاس های باز آموزی  با همکاری هئیت فوتبال استان در جاسک برگزار خواهیم کرد. 
رئیس هئیت فوتبال جاسک اظهار داشت : با اراده قوی پا به عرصه مسولیت هيئت فوتبال جاسک گذاشته ام و  به حاشیه ها توجه نمی کنم.  هدف من تقویت فوتبال جاسک است و با هیچ احدی عقد اخوت نبسته ام.


همه تیم ها  را با یک دید مثبت نگاه می کنم  و اجرای عدالت در فوتبال از برنامه های بنده و همکاران من درهیت فوتبال جاسک می‌باشد. و از حمایت های  خوب رئیس اداره ورزش وجوانان و رئیس هئیت فوتبال استان تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها