مبالغ جدید وثیقه ادامه تحصیل گروه پزشکی اعلام شد



معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ابلاغیه ای مبالغ جدید وثیقه جهت ادامه تحصیل با هزینه شخصی در خارج از کشور جهت اجرا از ابتدای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

   

به گزارش صبح ساحل به نقل از مهر، در نامه‌ای که از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت خطاب به ریاست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منتشر شده است، مبالغ جدید وثیقه گروه پزشکی تعیین شده است. این نامه که در ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ صادر شده است به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.

در این نامه آمده است: «احتراما، در اجرای دستورالعمل ادامه تحصیل با هزینه شخصی در خارج از کشور، مشمولین ماده ۶ خدمت پزشکان و پیراپزشکان مصوب ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ براساس تبصره ۲ ماده ۱۷ آن، مقرر گردید متناسب با نرخ سالانه تورم در شروع هر سال جدید، مبالغ وثیقه موضوع دستورالعمل مذکور افزایش یابد، لذا با در نظر گرفتن نرخ تورم میانگین سالانه ۴۳.۶% بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲، مبالغ جدید وثایق جهت ادامه تحصیل با هزینه شخصی در خارج از کشور جهت اجرا از ابتدای سال ۱۴۰۳ به شرح زیر ابلاغ می‌گردد.

در ادامه این نامه جدولی با شرح مقطع تحصیلی، دانشگاه‌های محل فارغ التحصیلی افراد و مبالغی که به ازای هر سال خدمت طرح از مبلغ وثیقه کسر می‌شود نیز به ریال درج شده است.

 

دندان

بر اساس این مبالغ بیشترین وثیقه مربوط به رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها