آگهی مزایده املاک سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی



سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نظر دارد تعدادی از املاک با کاربری های مختلف ،تجاری مسکونی ،زراعی و غیره خود در سراسر کشور را از طریق مزایده عمومی با شرایط و تسهیلات ویژه به صورت اقساط بلندمدت و بدون کارمزد به شرح و توضیحات ذیل واگذار نماید: مهلت و محل دریافت اسناد: متقاضیان محترم میتوانند از روز شنبه مورخ12/3/1403لغایت سه شنبه مورخ 29/3/1403همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ جهت اخذ اطلاعات شرایط مزایده و بازدید از محل و دریافت فرمهای شرکت در مزایده و ورود به سایت سازمان به آدرس mfamlak.ir - جهت ارائه پیشنهادات خود به دفاتر مزایده مستقر در اداره کل  استان هرمزگان به آدرس گلشهر شمالی خیابان مصطفی خمینی -نبش غربی هویزه -طبقه فوقانی بانک سینا -اداره و دفتر نمایندگی شهرستان رودان مراجعه نمایند.مهلت و محل ارائه پیشنهادات: مهلت ارائه پاکت های پیشنهادی تا روز چهارشنبه مورخ 30/3/1403 ساعت13 و محل ارائه پشنهادات ادارات کل  و دفاتر نمایندگی استانها به آدرس مندرج در جدول ذیل می باشد.
 زمان بازگشایی پاکت ها : پیشنهادهای واصله راس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 30/3/1403 در محل ادارات کل و دفاتر نمایندگی استان ها بازگشایی خواهد شد.
1-رعایت مفاد فرم شرکت در مزایده که از طریق دفاتر فروش در اختیار متقاضیان قرار میگیرد الزامی می باشد.2-متقاضیان میبایست ضمن مطالعه دقیق شرایط فروش مندرج در فرمهای مزایده پشت و روی فرم ها را مهر و امضاء نمایند.3-اخذ فرمهای الحاقیه در خصوص اطلاعات تکمیلی املاک و امضا و تحویل آن به همراه فرمهای شرکت در مزایده الزامی میباشد .متقاضی هر گونه ادعای بعدی مبنی بر عدم اطلاع از شرایط ملک عدم اطلاع از مفاد الحاقيه، عدم امضاء ذیل اسناد و یا عدم ارائه مدرک از سوی دفاتر فروش را از خود سلب و ساقط مینماید. 4-سپرده شرکت در مزایده به میزان ۵ درصد (۵%) قیمت پایه ملک مورد نظر مطابق با فرم شرایط شرکت در مزایده است که میبایست بصورت چک بانکی در وجه سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان به شماره شناسه ملی ۱۰۱۰۰۱۷۱۹۲۰ صادر گردد. چک بانکی صرفا چک تضمینی که از بانکهای عامل اخذ می گردد.5- پیشنهادات فاقد سپرده و یا مخدوش و مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط میباشد. 6- هزینه محضر( حق الثبت و حق التحرير )بالمناصفه به عهده طرفین میباشد. 7-سازمان اموال و املاک در رد یا قبول پیشنهادات واصله مختار میباشد.8 - اخذ اطلاعات از دفاتر مزایده و بازدید از املاک الزامی میباشد. بدیهی است در صورت عدم بازدید و اخذ اطلاعات لازم، مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود.9-یک درصد (1%) رقم پیشنهادی به عنوان هزینه مزایده از برندگان در زمان انعقاد قرارداد، نقداً دریافت میگردد. لازم به ذکر است پیشنهاد دهنده با علم به این موضوع نسبت به اعلام قیمت پیشنهادی اقدام نموده و هر گونه ادعای بعدی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.
10-برندگان مزایده ملزم به ارائه تاییدیه ثبت نام ابلاغ الکترونیکی قضایی (سامانه ثنا) و چک صیادی خواهند بود. بدیهی است در صورت عدم ارائه امکان انعقاد قرارداد وجود نداشته و سپرده ضبط خواهدشد.11- حضور متقاضی با در دست داشتن مدارک و مستندات شناسایی در جلسه بازگشایی پاکات الزامی است.12- نحوه دریافت ثمن معامله و شرایط اقساط( بدون کارمزد )بشرح جدول ذیل میباشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها