کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات با ۱۵۰ شهید



طی حملات شدید امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و مناطق مرکز نوار غزه ۱۵۰ تن شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در دویست و چهل و ششمین روز از تجاوزات مستمر خود علیه غزه، حملات شدیدی را به اردوگاه النصیرات و مناطق دیگری از مرکز نوار غزه انجام داد.

پهپادهای صهیونیست‌ها در آسمان اردوگاه النصیرات پرواز کردند و هر کسی را که در جاده‌های اردوگاه حرکت می‌کرد، هدف قرار می‌دادند.

به نقل از خبرگزاری سما، در حملات شدید و بی‌سابقه اشغالگران که اردوگاه النصیرات و مناطق شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی را در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، ۱۵۰ تن شهید و  ده‌ها تن نیز زخمی شدند.

در پی این حملات صدها فلسطینی از مناطق مختلف اردوگاه النصیرات به سمت شهر دیرالبلح حرکت کردند.

خبرنگار آناتولی نیز گزارش داد که توپخانه و هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت آمیز و شدیدی را به مناطقی در شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی و همچنین مناطق جداگانه در مرکز، غرب و شرق اردوگاه النصیرات انجام دادند.

وی تصریح کرد: بر اثر بمباران بی‌سابقه هوایی و توپخانه‌ای این مناطق، ستون‌های دود سیاه از تمام نقاط مرکزی نوار غزه برخاسته است.

به گفته شاهدان عینی، خودروهای نظامی اشغالگران به طور ناگهانی به مناطق شرقی و شمال غربی اردوگاه النصیرات نفوذ کردند که همزمان با حملات توپخانه‌ای شدید به مناطق وسیعی از اردوگاه بود.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز مرتکب پنج کشتار شد که ۷۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت و با این تعداد، آمار قربانیان از هفت اکتبر به ۳۶ هزار و ۸۰۱ شهید و ۸۳ هزار و ۶۸۰ مجروح رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.

در این راستا تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: کشتارهای روزانه خونین به ویژه کشتار امروز در اردوگاه النصیرات ادامه جنگ نسل‌کشی است. ما دولت آمریکا را مسوول این جنایت‌ها می‌دانیم و از این کشور می‌خواهیم این جنگ را که همه چیز را نابود خواهد کرد، متوقف کند. ما از شورای امنیت و جامعه بین‌المللی می‌خواهم فورا برای توقف این کشتارها مداخله کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها