مقاومت لبنان امروز ۲۱۵ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرد



رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد از صبح امروز چهارشنبه ۲۱۵ فروند موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، رژیم صهیونیستی در جریان حمله به جنوب لبنان ۴ تن از رزمندگان حزب‌الله لبنان از جمله «طالب سامی عبدالله» ملقب به حاج طالب از فرماندهان مقاومت لبنان را به شهادت رساند.

در پی این ترور، حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرده بود چندین عملیات که بزرگترین عملیات از زمان شروع جنگ غزه به شمار می‌روند، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و نیز در پاسخ به ترور حاج طالب اجرایی کرده است.

همچنین دقایقی پیش مقاومت لبنان اعلام کرد در چارچوب پاسخ به ترور حاج طالب توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت پایگاه «حدب یارین» را با موشک‌های برکان و پایگاه «حانیتا» را با تسلیحات توپخانه‌ای به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد پایگاه «خربه ماعر» دشمن صهیونیستی و نظامیان مستقر در اطراف این پایگاه را مورد حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

در همین زمینه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد در هفته‌های اخیر، حزب‌الله حجم آتش خود را افزایش داده و حملات مرگبارتر و با کیفیت‌تری انجام داده و به بردهای دوردست‌تری شلیک کرده است.

رادیو ارتش صهیونیستی در ادامه گزارش کرد یک چهارم کشته شدگان ارتش در جبهه شمالی در ماه گذشته بوده، در حالی که این تعداد در میان نیروهای حزب‌الله کاهش یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها