رئیس هیئت فوتبال هرمزگان:

باید برای آیندگان فوتبال هرمزگان تلاش بیشتری بکنيم



برای پیشبرد فوتبال استان روسای کمیته های مختلف هیئت باید با هم  هماهنگ و همدل باشند.
 

به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان با بیان این مطلب گفت: این نخستین جلسه هم اندیشی با روسای کمیته های استان در سال جاری است  و امیدواریم که این جلسه هم مثل جلسات سال های گذشته مفید واقع شود و خروجی مناسبی داشته باشد.
وی بیان کرد: اگر می خواهیم فوتبال استان شکل و جان بهتری بگیرد  همه  مسوولان کمیته ها باید هماهنگ ، همدل وهمکاری تنگاتنگی با هم داشته باشند تا برنامه های هیئت به نحو حسن انجام پیش رود.
قاسم رنجبریان گفت : روسای کمیته ها در چارجوب قانون وظایف شان انجام دهند.  یک دل باشیم و برای آیندگان فوتبال هرمزگان تلاش بیشتری بکنيم.
رئیس هیئت فوتبال بیان داشت : هدف از برگزاری این جلسات هم اندیشی رشد و تعالی فوتبال استان است و این رشد فقط با همکاری و هم دلی شما یکایک روسای کمیته ها صورت خواهد گرفت.  البته در این راه نیاز به همکاری اداره کل ورزش وجوانان،  بخش های مختلف دولت و بخش های خصوصی در جای جای استان ،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران باشگاه ها و سایر مسوولان داریم.
در ادامه این نشست اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان گفت: برگزاری کلاس های دانش افزایی برای مربیان لازم وضروری است و مربیان باید دراین کلاس ها شرکت کنند چرا که مربیان با دانش روز فوتبال  آشنا می شوندو می تواند برای پیشبرد فوتبال استان موثر واقع شود. معماری در رابطه با تقویم اجرایی گفت: این تقویم در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه جاری آماده شد که امیدوارم از سوی کمیته اجرایی در فصل جاری از تمام ظرفیت ها برای برگزاری بهتر مسابقات استفاده شود. دبیر هیئت فوتبال استان در رابطه با عملکرد کمیته آموزش و داوری گفت: کمیته آموزش  با برگزازی  دوره های آموزشی ۲۰ درصد رشد داشته است و کمیته داوران علیرغم کمبود هایی که نسبت به داوری وجود داشته با همکاری کمیته اجرایی نزدیک به ۸۰۰ مسابقه درطول فصل گذشته برگزار کرده است و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.
منصور پزشک مدیر امور مالی هیئت فوتبال هرمزگان گفت: می توان گفت این دوران از هیئت فوتبال دوران طلایی است.
وی بیان داشت: تمام تلاش قاسم رنجبریان رئیس هئیت رضایت مندی باشگاه داران و عوامل هئیت بوده است که به نظر بنده این اتفاق به خوبی افتاده است.
پزشک گفت: خوشبختانه هیچ گونه بدهی به داوران ، عوامل برگزاری مسابقات نداریم و اگر دوره های آموزشی و خریدی هم از جاهای مختلف داشته ایم تسویه حساب کرده ایم.حسن معماری ریئس کمیته آموزش مربیان گفت: در فصل گذشته ۵ دوره کلاس دانش افزایی و ۱۱ دوره آموزشی برگزارکرده ایم. معماری در خصوص به روز رسانی مربیان استان گفت: هیئت استان و کمیته آموزش شرایط مناسبی برای مربیان مهیا کردیم تا مربیان در کلاس های مختلف آموزشی شرکت کنند و بهانه ای دیگر برای مربیان بدون کارت نخواهد بود.
ابوالقاسم الماسی مسئول کمیته بازی های جوانمردانه و مسئولیت اجتماعی گفت: یکی از اهداف و برنامه های مشخص این کمیته گسترش اخلاق ، اصول بازی جوانمردانه و فرهنگ سازی دربین آحاد جامعه فوتبال استان است. وی  بیان کرد: دراین رابطه این کمیته برنامه های فرهنگی به مناسبت های مختلف اجرا کرده است.
مسئول کمیته  بانوان هیئت فوتبال استان گفت: هیئت های شهرستانی برای پیشبرد اهداف و برنامه های فوتبال  بانوان در شهرستان ها همت کنند و یک نفر به عنوان نایب رییس بانوان معرفی کنند.
زهرا مرادی افزود: انتظار است روسای هیئت هایی که تا کنون نسبت به معرفی نایب ریئس بانوان خود اقدام نکرده اند هرچه زودتر اقدام کنند.
مسئول کمیته پزشکی هیئت فوتبال استان گفت: از سوی کمیته پزشکی یک دوره کمک های امدادی برای باشگاه ها در نظر گرفته شده که امیدواریم باشگاه ها یک نفر برای این دوره معرفی نمایند. سحر ستاری اظهار کرد: باشگاه هایی که در لیگ کشوری حضور دارند برای سلامتی بازیکنان خود دستگاه شوک تهیه نمایند زیرا این امر ازسوی فدراسیون الزامی شده است.
عبدالرسول ستایش مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال استان در رابطه با تقویم اجرایی مسابقات گفت: بر اساس تقویم اجرایی قرعه کشی مسابقات در رده های مختلف لیگ فوتبال استان نهم تیرماه برگزار خواهد شد و  مسابقات از اول شهریور با برگزاری مسابقات رده های نونهالان و نوجوانان استارت خواهد خورد.
مهدی جعفری مسئول کمیته فوتبال ساحلی با بیان این که فوتبال ساحلی یکی از رشته های فعال ورزشی  است اما به غیر از شهرستان پارسیان و سیریک  در دیگر شهرستان ها کمتر به آن توجه می شود. جعفری افزود: هیئت های شهرستانی باید امسال نسبت به تشکیل کمیته فوتبال ساحلی اقدام کنند.
پرویز دهقانی ریئس کمیته انضباطی بیان داشت: در طول فصل گذشته تعداد ۶۷ گزارش به کمیته انضباطی ارجاع شد که از این تعداد۶۰ گزارش به صدور دادنامه انجامید.  دهقانی افزود: مسئولان وسرپرستان تیم ها در هنگام برگزاری مسابقات به وظایف قانونی شان عمل کنند و از حواشی به دور باشند.
حسین مرسلی ریئس کمیته روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال هرمزگان: گفت: ظرف ۱۵ روز آینده بانک اطلاعاتی راه اندازی خواهیم کرد. وی بیان کرد: امیدواریم روسای شهرستان ها همکاری لازم در این زمینه با روابط عمومی داشته باشند. زاهدی دبیر کمیته پیشکسوتان گفت: تقویم اجرایی تهیه شده که بر اساس آن برنامه هایمان به پیش می بریم. وی افزود: مسابقات پیشکسوتان درنیمه دوم سال جای برگزار می شود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها