ورزشی
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد جواد نکونام با فولاد خوزستان را غیرقانونی تلقی و این مربی را جریمه کرد.
به گزارش صبح ساحل، جواد نکونام در میانه راه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اسفندماه سال 1401، به یکباره تصمیم به جدایی از تیم فولاد خوزستان گرفت و پس از آن نیز قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این خوزستانی فسخ کرد، اتفاقی که در آن زمان با شکایت باشگاه فولاد همراه شد و این پرونده در کمیته وضعیت به جریان افتاد.
در همین راستا خبرنگار تسنیم مطلع شد که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسیهای متعدد پرونده و جلسات مختلف، فسخ قرارداد نکونام را غیرقانونی تلقی کرده و حکم این پرونده به ضرر سرمربی کنونی استقلال صادر شده است.
براساس این حکم، جواد نکونام به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد خود، مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون تومان جریمه شده است که باید این مبلغ را بهعلاوه هزینه دادرسی پرداخت کند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی
سازنده چتجیپیتی برای عرضه سهام دودل شد
برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر
ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر
نقض دوباره آتشبس توسط تلآویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
آموزشوپرورش: ثبتنام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود
بیانیه بخش رسانهای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهکها روی میز دولت
کمربند آتش بیدار شد؛ زلزلههای پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد
فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد
داور دیدار پرسپولیس و چادرملو مشخص شد
واکنش قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
جزئیات زلزله در ونزوئلا/ شمار مفقودان زلزله به ۱۱ هزار نفر رسید