ورزشی
دو ستاره سپاهان و گلگهر سیرجان به دلیل حضور در درگیری با جریمه مالی مواجه شدند.
دو ستاره سپاهان و گلگهر سیرجان به دلیل حضور در درگیری با جریمه مالی مواجه شدند.
به گزارش صبح ساحل، تنش و درگیری در پایان مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان و گلگهر سیرجان منجر به صدور آرای انضباطی این مسابقه پس از حدود دو هفته شد و برخی از بازیکنان هر دو تیم باید محرومیت را سپری کرده یا جرایم مالی را پرداخت کنند.
جدا از محرومیت دو جلسهای انضباطی و جرایم 50 میلیون تومانی برای سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان و علیرضا علیزاده، هافبک گلگهر در مسابقات فصل آینده، یک بازیکن دیگر از هر دو تیم نیز باید جریمه مالی بپردازند.
برایان دابو، هافبک بورکینافاسویی سپاهان و علیرضا کوشکی، وینگر گلگهر سیرجان به دلیل رفتار غیرورشی و طبق ماده 64 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با جرایم 40 میلیون تومانی مواجه شدند.
جرایم مالی برایان دابو و علیرضا کوشکی قطعی نیست و قابل تجدید نظر در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خواهد بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با ژاپن اعلام شد
امروز آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۵
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه وقفه
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی
سازنده چتجیپیتی برای عرضه سهام دودل شد
برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر
ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر
نقض دوباره آتشبس توسط تلآویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
آموزشوپرورش: ثبتنام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود
بیانیه بخش رسانهای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهکها روی میز دولت
کمربند آتش بیدار شد؛ زلزلههای پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد
فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد