مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان خبر داد

تخصیص اعتبار برای پروژه های ورزشی سندرک و بندزرک



مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در سفر یک  روزه به شهرستان میناب از اماکن ورزشی بخش سندرک و بندزرک این شهرستان بازدید کرد.

  
به گزارش صبح ساحل،  مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان  میناب ، ستار احمدی مسوول اداره ورزش و جوانان سندرک و بهنام فر مسوول اداره ورزش و جوانان  بندزرک از اماکن ورزشی بخش های سندرک و بندزرک شهرستان مبناب بازدید کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ابتدا به سندرک رفت از پروژهای درحال احداث چمن مصنوعی روستاهای سفید کوه و مازاوی، سالن ورزشی چند منظوره دهستان درپهن
بازدید کرد و دیداری هم با شوراها ، معتمدین و ورزشکاران این بخش داشت. سپس مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان از اماکن ورزشی  بخش بندزرک بازدید کرد. مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان به همراه متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب، بهنام فر نماینده اداره ورزش و جوانان بخش بندزرک، مسئولین ، ورزشکاران ، معتمدین روستای کهنه شهر و شهرکرگان جهت بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان جلسه ای در بخش بندزرک برگزار کرد.
وی طی بازدید ازاماکن ورزشی اظهار داشت :  ۶۰۰ میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز سالن ورزشی این بخش که از اعتبارات استانی تامین اعتبار شده است و به زودی کار تعمیر وتجهیز این پروژه به پایان می رسد و مورد استفاده جامعه ورزش وجوانان این بخش قرار خواهد گرفت.
بهنام فر مسئول اداره ورزش و جوانان بخش بندزرک هم گفت: بخش بندزرک با جمعیتی بالا، که نیروی جوان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده نیازمند تکمیل پروژه های ورزشی است و جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی و نشاط و شادابی جامعه و جوانان نیازمند توجه و حمایت مدیران به خصوص مدیرکل ورزش وجوانان می باشد. وی افزود: دربحث زیر ساخت های ورزشی ،پروژه های عمرانی بزرگ و خوبی صورت گرفته است و باید تکمیل شوند و جای تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل ورزش وجوانان استان را داریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها