به دلیل بی‌مسئولیتی مسئولان؛

فوتبال هـرمزگان زیر سوال رفت



  تغییر یک روزه روز بازی تیم‌های هرنگ جوان  و شایان دیزل و انتقال این بازی به قشم ، فوتبال هرمزگان را زیر سوال برد.
                     
                                                                                  
به گزارش صبح ساحل، دیدار تیم‌های هرنگ جوان بستک و شایان دیزل کوار که طبق برنامه قرار بود یکشنبه دهم تیر ماه برگزار شود، به دلیل مهیا نبودن هیچ ورزشگاهی در شهر بندرعباس با یک روز تعویق یازدهم تیر در ورزشگاه تختی قشم برگزار شد تا به نوعی فوتبال هرمزگان زیر سوال برود.
                  
قرار بود این بازی مثل چند بازی خانگی هرنگ جوان  در ورزشگاه چاهو برگزار شود  اما به دلیل این  ورزشگاه چاهو نور نداشت و ورزشگاه خلیج فارس هم زیر کشت رفته است و البته هنوز مشکلاتش هم پابرجاست با توافق سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با یک روز تاخیر در ورزشگاه تختی قشم انجام شد تا به دلیل بی مسوولیت مسوولان اتفاقی  واقعی ، اما درد آور برای فوتبال هرمزگان بیفتد.
                               
با توجه به این که شهر بندرعباس دو تیم در لیگ دسته دوم  فوتبال کشور دارد و این که زمزمه های زیادی بر سر زبان ها افتاده که قرار است امتیاز یک تیم لیگ یکی هم از سوی پالایش نفت بندرعباس خریداری شود آیا درست است که از برگزاری یک دیدار در مرکز استان عاجز بمانیم. چگونه می خواهیم  با این وضعیت موجود از حثیت فوتبال در بحث زیرساخت های فوتبالی آن  دفاع کنیم.
      
 تا کی می خواهیم خودمان را به خواب بزنیم و باور نکنیم که واقعا در بحث زیرساخت ها ورزشی مشکل داریم. بارها گفته ایم و این بار هم می گویم ، اداره‌کل ورزش و جوانان با توجه به بودجه‌ای که دارد نمی تواند کارهای بزرگی در شهر بندرعباس برای زیرساخت های فوتبالی انجام دهد. بندرعباس با داشتن بنگاه‌های بزرگ اقتصادی نباید  این گونه در کشور کوچک شود. چرا مسوولان نمی خواهند به وظایف خودشان عمل کند و یک ورزشگاه کاملا مجهز در بندرعباس برای جوانان این شهر و استان بسازند.چرا نباید ما مثل نزدیک ترین همسایه های خودمان ورزشگاه زیبا و مجهز داشته باشیم. بازسازی ورزشگاه خلیج فارس را به حال خودش رها کرده ایم و منتظر معجزه نشسته ایم که شاید اتفاقی بیفتد و مشکلاتش حل شود. نه آقایان ، منتظر معجزه نباشید، چشم بر هم نزده اید فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال شروع شده است و آن وقت همه زانوی غم  در بغل گرفته ایم که چکار کنیم.
          
اگر واقعا از عهده ساخت یک ورزشگاه مدرن در مرکز استان بر نمی آید حداقل همین ورزشگاه خلیج فارس که  هدیه رهبری و سرمایه ملی است را باز سازی کنید. چرا همه سکوت کرده‌اید و پاسخی برای کوتاهی خودتان  ندارید. چرا نباید توان برگزاری یک بازی لیگ سه را نداشته باشیم. مگر هرمزگان و شهر بندرعباس کم درآمد دارد که همیشه در بحث زیر ساخت های ورزشی مشکل دارد.
خیلی خنده آور است ، یک ورزشگاه درست و حسابی نداریم اما به دنبال خرید امتیاز لیگ یک هستیم. خوب لیگ یک را هم خریدید کجا می خواهید بازی کنید. 
       
این باور غلطی است که اگر امتیاز لیگ یک را بخریم مجبوریم مشکلات ورزشگاه را حل کنیم. اول باید مشکلات را حل کرد بعد دنبال امتیاز بود. اول باید زیرساخت مناسب داشت  بعد ادعا داشتن یک تیم لیگ یکی را داشته باشیم. پالایش نفت بندرعباس می خواهد امتیاز لیگ یک بخرد دستش درد نکند. خیلی هم کار  خوبی می کند. دل هوادران و دوستداران به فوتبال را شاد می کند. 
          
یک بنگاه اقتصادی بزرگ دیگر شهر بندرعباس بیاید در بحث زیر ساخت ها کاری کند تا هوادران  از خرید امتیاز لیگ یک لذت ببرند.اگر بخواهیم دوباره به بحث زیر ساخت های ورزشی در مرکز استان بپردازیم باید اشاره ای هم به سالن فجر بندرعباس داشته باشیم.
کمتر از 9 روز دیگر لیگ برتر فوتسال شروع می‌شود و در اولین بازی شاهد شهرآورد بندرعباس هستیم. اما آیا به قول های که چندین سال است در مورد برطرف کردن مشکلات این سالن داده ایم عمل کرده ایم.
            
از نمایندگان مجلس گرفته تا استانداران و مدیران صنایع قول های زیادی داده اند که حداقل توقعات هوادران فوتسالی در ارتباط با سالن فجر را  برطرف کنند اما هنوز ، آش همان آش است و کاسه هم همان کاسه.
در آخر باید بگویم که مشکل کجاست، چرا یک بار به مردم نمی‌گویم که چرا نمی توانیم مشکلات سالن فجر و ورزشگاه خلیج فارس را بر طرف کنیم. اگر واقعا مشکل مالی است از مردم کمک بخواهید. یقینا مردم به کمک شما خواهند آمد و شاید پرونده مشکلات سالن فجر و ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برای همیشه بسته شود.
                       
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها